Announcement

Collapse
No announcement yet.

selfie contest

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• selfie contest

hi iedereen,

binnenkort organiseer ik een schoolfeestje voor de 1e klassen. het idee is dat er tijdens het feest een selfie contest word gehouden, de leerlingen moeten dan hun selfie naar een bepaald address sturen. nu is de uitdaging dat we graag deze foto's live willen streamen op een scherm. de foto's komen dus binnen op bijvoorbeeld email, vervolgens moeten deze foto's dus uit de mails geplukt worden en in een map gezet worden. daarna moet een programma een automatische slide show maken van deze map die dus steeds word geupdate als er een foto bij komt. hopelijk snapen jullie mijn uitleg en kan iemand mij ideeen geven voor de uitvoering.

alvast bedankt!

Groet Lucas.

Mijn eerste bedenking: hoe gaan die kiddo's op het feest zelf op internet geraken?

Mijn 2e bedenking: wat is de leeftijd van 1e klassen (ja als belg heb ik daar niet zo'n zicht op)? is dat onder de pakweg 13? Dan is de kans misschien wel groot dat de helft nog nooit een selfie ergens heeft ge-upload. Dat hoop ik althans

Mijn oplossing: zet iemand tijden het event achter een computer ;)

Comment

Originally posted by Mathias Van Rechem View Post
      is dat onder de pakweg 13? Dan is de kans misschien wel groot dat de helft nog nooit een selfie ergens heeft ge-upload. Dat hoop ik ten minste.
      Je werkt zeker niet veel met kids? ;) 12-13 jarige zijn juist het ergste. Die weten het waarschijnlijk nog beter dan jij en ik ;p

Comment

Wellicht zit hier wat bij?
        Ergens gelezen dat deze auto refresched.. : http://sourceforge.net/projects/jpegview/
        Of deze: http://en.wikipedia.org/wiki/Fast_Picture_Viewer

Comment

Je kan ook twitter gebruiken. Als je een hashtag aanmaakt kan je gemakkelijk alles op een groot scherm krijgen.

Comment

Working...
          X