Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziek programma met visuele effecten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziek programma met visuele effecten

Hoi!

Ik zoek een programma waarmee ik gewoon muziek kan draaien op feesten, maar meteen visueel effecten kan krijgen op een tweede scherm. Het zelfde idee als Windows media player. Ik heb veel met Club dj pro 4 gewerkt. Dat is een programma lijkt op bijvoorbeeld BPM studio en wanneer ik een tweede scherm op mij laptop aansluit krijg ik daar op steeds de titel van het liedje en visueel effecten naar eigen keus op. Als het een video clip was werd deze afgespeeld.

Altijd prima gewerkt, maar helaas een oud programma uit 2009 dat steeds vaker gaat vast lopen en rare errors geeft. Opnieuw installeren en alles al geprobeerd maar heeft geen zin dus was ik op zoek na een nieuw programma. Heeft misschien met Windows 7 te maken.

Inmiddels is Club dj pro 7 al uit. Heb deze getest maar zijn de visueel effecten verdwenen. Hij speelt alleen nog video's clips af op het tweede scherm. Omdat ik niet alles in video's clips heb speel ik ook nog veel mp3 af waar ik dan effecten bij wil zoals Windows media player.

Een vriend zei dat ik Virtuel dj moest gebruiken omdat dat het zelfde kan. Maar helaas is dit het zelfde als Club dj pro 7 en speelt alleen clips af. Ook kan ik geen uitbreidings downloads vinden voor effecten tijdens mp3.

Kent iemand dus software wat ik nodig heb? Of vraag ik iets wat onbekend is en bijna nooit word gebruikt?

Alvast bedankt!

Mvg,
    Dennis

Kijk dan eens naar een dj controller met Serato en schaf dan de video plugin aan. Deze plugin speelt niet alleen clips af, maar heeft ook talloze effecten die meelopen met de beat.

Become your own VJ. Add video to your set and control the playback of videos files in Serato DJ Pro.

Koop bijvoorbeeld een DDJ SR, hier krijg je de volledige versie van Serato DJ bij:

Pioneer DDJ-SR koop je bij Bax Music met de laagste prijs garantie en 30 dagen niet goed geld terug garantie. Voor 23:00 besteld, morgen in huis. We Support Your Stage!

En breidt dit uit met de video plugin

Comment

Is dat programma ook te gebruiken zonder controller? Ik wil het programma kunnen downloaden en installeren op mijn laptop zonder extra controller.

Het programma ziet er leuk uit, alleen kan ik het niet testen. Ik heb twee computers. Bij eentje zegt hij dat het een te lage resolutie heeft en bij de tweede dat het vanaf windows 7 werkt en daar staat Vista op. Dus kan ik het programma nog niet eens testen.

Als het programma bevalt koop ik het graag!

Comment

Dit programma is niet te gebruiken zonder controller helaas. Anders kijk je eens naar Grand VJ:

De perfecte video software voor real time videomixen en live optredens met hoge kwaliteit, is deze ArKaos GrandVJ. Uitermate geschikt voor VJ’s, DJ’s, musici, filmmakers, clubs en andere visuele doeleinden.

Comment

Working...
        X