Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Daarbij neemt een dergelijke base plaat + een extra stuk truss behoorlijk wat ruimte in beslag. Wanneer je je lcd televisie`s nog elders kan inzetten voor beurzen en dergelijke is de optie van tomme interessant. In het semi-pro karaoke wereldje zou ik het gewoon bij beeldbuisjes houden.
dat is waar, baseplate weegt zo'n 80kg en is dus haast niet te vervoeren in een personenauto, aanhanger is dan een optie.
maar zoals jochanan al aangaf zou ik het ook bij een gewone beeldbuis houden voor het semi pro karaoke wereldje.
de lcd schermen die verhuur firma's bij hebben zijn natuurlijk niet degene dat jij en ik in huis hebben staan, die firma's kopen deze bij bepaalde merken (zoals dmt) en deze zijn op voorhand getest voor gebruik on the road (je moet er natuurlijk wel de speciale kist om te vervoeren bij kopen) dus raad ik je eens aan om eens op www.highlite.nl in de cataloog te kijken van dmt(niet dat ik iets tegen de bax shop heb maar ze verdelen dit product spijtig genoeg niet)
(niet dat ik iets tegen de bax shop heb maar ze verdelen dit product spijtig genoeg niet)
Ja wel hoor, je kan ze alleen nog niet terug vinden in onze shop :D . We hebben er de laatste maanden zoveel merken bij gekregen dat onze copywriters er nog niet aan toe zijn gekomen. Ik verwacht ergens begin 2008. Overigens hebben we al wel behoorlijk veel van deze schermen verkocht.
Na een aantal keren zelf de DMT schermen en projectoren gezien te hebben ben ik behoorlijk verbaasd over de kracht en kwaliteit voor het geld. Dus zeker een optie om "on the road" te gebruiken.
Je kan inderdaad je panasonic scherm niet vergelijken met bijvoorbeeld echt projectie schermen van merken als NEC of Hitachi. Vandaar ook dat de prijzen niet te vergelijken zijn :(
Comment