Announcement

Collapse
No announcement yet.

software voor video en foto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@djtnox: Hey kerel, dan woon jij op 5km van mij. Ik woon in de polders van de Zandstraat.

Voor alle anderen: ik woon in Sas van Gent (tegen Zelzate aan) in het weekend. Door de week woon ik in Antwerpen

Comment

lol, ik woon in ertvelde, mijn grootvader woont in sas van gent, mijn moeder werkt in sas en mijn vader in kloosterzande, kzit wel in gent op kot.
      gesjellig!

Comment

Originally posted by Dr_Gonzo
        .... kzit wel in gent op kot...
        Doet dat pijn ??

Comment

hmmmmm, de hollanders zullen'm wel hebben, ma ik in elk geval nie
          enlighten me :wink:

Comment

Kijk eens aan, toch noch Zeeuwen/Vlaamingen op deze Site!

Roep ik alle ZeeuwsVlaamingen op voor de volgende vraag:

Waarom is er nog STEEDS geen fatsoenlijke club te vinden in deze snertpolder????(Zeeuws Vlaanderen is een deel van nederland, al zou je dat soms wel eens vergeten) ;))

Comment

dj gonzo ben jij niet bounce op msn !!!
              anders ken je mel ouwe hennepkweker met je kot :P :P

Comment

ik moet u teleurstellen mijn naam op msn is gonzo en met hennep kweken ben ik sinds kort mee gestopt, by the way, its DR gonzo, niet dj :P

waarom is er in deze streek geen club ofzo, volgens mij zou die niet veel volk trekken(buiten marginale mensen uit zelzate ofzo) want ik denk dat er niet zoveel mensen uit die streek geïnteresseerd zijn in de dance scène, ze gaan allemaal liever naar 100 dagen fuif of bescheten commerciele (lees geldgeldgeldgeld...) topradio fuiven.Anyway, ik trek het me niet aan, ik zit goed op m'n KOT ( :wink: ) in gent

Comment

Yep, toch wel,....

Comment

software voor video en foto

Ik zoek een programatje om video en foto op een beamer te zetten met een pc.
                    Wat ik zoek, is een programatje dat niet iedere keer bij het openen/opstarten van een foto of videobeeld aangeeft welke software er wordt gebruikt, en dat er voor "play"of "stand by"is gekozen.
                    Ook moet bij het stoppen van een videofragment het beeld meteen zwart zijn.
                    Laatst heb ik iemand met ARKAOS bezig gezien, en dat werkt aardig.Helaas komt in de demoversie om de zoveel tijd de tekst "demo version"in beeld. De software van ARKAOS kost € 300, en dat is een beetje boven budget ben ik bang.
                    Maar zijn er nog meer van dit soort programa's?

Heeft iemand een goede tip voor de te gebruiken software? ( het liefste natuurlijk "no budget", maar voor niets gaat de zon op)

Groeten, John.

Comment

waarom niet gewoon powerpoint? Er zijn zoveel programma's

de fotoslide show van windows doet het ook

Comment

Windows fotoslide ? Kan dat ook met videobestanden uit de voeten?
                        En powerpoint lijkt me erg omslachtig denk ik...

Comment

nee filmpjes kan niet, maar er zijn wel heel erg veel programma's die je filmpjes zonder reclame kunnen afspelen, zoals windows media player :cry: , winamp, bs player, etc etc. En natuurlijk kun je het ook gewoon branden en in je dvd speler proppen.

Misschien moet je eens iets duidelijker aangeven wat je wel en niet wilt.

Programma's zijn er genoeg, ook programma's die zowel foto's als filmpjes kunnen laten zien en die nog gratis zijn ook,

Kijk eens op Download.com

Comment

Zwart scherm......foto1/foto2zwart scherm...film 1zwart scherm........foto3zwart scherm. enz. enz.

Een beetje op die manier.
                            Dus als ik na de foto's een videobeeld uitstuur, wil ik niet eerst een scherm met softwarenaam en versie hebben. Gewoon meteen vanuit zwart naar beeld/foto en terug.

Comment

Probeer eens het programma resolume! Is heel eenvoudig en kan je zowel foto's als films in gebruiken! Als je het download op www.resolume.com kan je gelijk een aantal filmpje meepikken om iets leuks in elkaar te zetten! Zo kan je ook gelijk texten invoeren! (let wel op het is echt om live dingen te mixen!)

Comment

Ondertussen ben ik aan de gang gegaan met Arkaos. Ik laat nog weten wat mijn eerste ervaringen hiermee zijn.

Comment

Working...
                                X