Announcement

Collapse
No announcement yet.

software voor video en foto

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Werk je dan nog steeds met de demo versie of heb je dit anders opgelost?

Comment

Ik heb het "anders" opgelost :lol:

Comment

Welk programma gebruik je precies eigenlijk? Zag op de site meerdere downloads staan.....

Comment

Ik heb het "anders" opgelost
          Dan weten wij alweer genoeg!

Welk programma gebruik je precies eigenlijk? Zag op de site meerdere downloads staan.....
          Ik denk dat John te druk is met zijn Arkaos software. Zonder gekkigheid pak gewoon deze Arkaoss versie 3.0. Toch zou ik voor deze simpele toepassing misschien inderdaad zoals Jasper al aangaf liever powerpoint gebruiken. Is niet omslachtig en je kan makkelijk in slides filmpjes laten zien. Tevens is het een normaal bestand wat je bijna op iedere windows pc kan laten draaien.

Comment

Arkaos werkt perfect, en verschrikkelijk simpel. Foto's video en zelfs mp3 files zijn via sneltoetsen op te roepen. Geen responsetijd, maar meteen starten of het nu een foto is of een videobestand van 2 uur.

Comment

Je kan dus met arkaos ook video gebruiken met geluid om dit uit te sturen. Dit is namelijk iets wat resolume niet doet. Dus een promo film met geluid gebruiken werkt daar niet.

Comment

Arkaos werkt perefect, en verschrikkelijk simpel. Foto's video en zelfs mp3 files zijn via sneltoetsen op te roepen. Geen responsetijd, maar meteen starten of het nu een foto is of een videobestand van 2 uur.
                Heb je nu het volledig pakket gekocht of werk je nog steeds met de demo?

Comment

Ik heb het voledige pakket. Het werkt super simpel, en er zitten een hoop leuke effecten in die je "on the fly" aan je videobeelden kan toevoegen.
                  Arkaos werkt met foto's video/dvd en dat alles met geluid erbij!

Comment

Ik ben nu bezig met het voorbereiden van een theatervoorstelling (amateur cabaret).
                    Ik heb videobeelden, geluidseffecten en gewoon muziek onder de toetsen
                    van het toetsenbord zitten, en het werkt grandioos.
                    Je kan onder een foto (die als een soort van decorstuk wordt geprojekteerd) gewoon een geluidsfragment zetten, zonder ook maar een rimpeltje in je beeld te krijgen of een tikje in je geluid.
                    In de pauze loopt er een soort van reclame op het scherm om de sponsoren tevreden te houden, en na de voorstelling ga ik videoclips draaien op het scherm. Dat kleed lekker aan bij het "afpilsen"!
                    In de praktijk houd dat in, dat ik met een druk op 1 knop een bestand van 8 gig aan videoclips opstart!

Comment

Topic even opgeschoond. Er bleek een misverstand te zijn tussen Jeffrey en John over de quote "Ik heb het "anders" opgelost " .

Alle posts verwijderd en graag weer leuke ideeen opperen voor goede software.

Comment

Working...
                      X