Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uitvallen pc tijdens capture

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Jan, hoe oud is deze pc eigenlijk? Is het een oudere kast die je zelf heb opgepimpt? Heb e alleen tijdens het capturen hier last van of ook tijdens andere zware processen?

Comment

vorig jaar nieuw gekocht, (wel zelf in elkaar gezet, maar nog nooit problemen gehad met niks) specs staan ergens verderop in het topic

Comment

Ik denk dat ik het probleem heb opgelost.... er zat een beetje (lees: vrij veel) stof op de koeling. Nadat ik stof heb verwijderd zakte de temp gelijk 20 graden..... probleem opgelost denk ik (ik wacht af....)

Comment

Als de temp meteen zo ver zakte heb je het inderdaad gevonden denk ik.

Comment

maar dan is het waarschijnlijk toch wel iets meer dan eenklein beetje stof geweest

Comment

Ik zei toch ook vrij veel...... de koelringen waren compleet verstopt dus tsjah...... blijf ik het raar vinden dat hij niet uitviel tijdens die test die ik heb gedraaid.....
              Kent iemand trouwens een programma waarmee je de temp kan checken vanuit windows?

Comment

en ja inderdaad raar dat de cpu niet te warm werd met een burn-in test.... maargoed. probleem gevonden en opgelost toch?

bedenk me nu dat je ook superpi had kunnen laten draaien... dat is nog zwaarder maargoed, het is gelukt :D

veel succes met speedfan.... programma werkt voor mij altijd zeer goed.

Comment

Geweldig, we gaan het topic dan ook dicht gooien. Mochten er ngo vragen zijn mail me dan even of laat een berichtje achter.

Comment

Ik denk stellig dat het niet aan je CPU ligt maar eerder aan je voeding want normaal gezien geeft het geen problemen maar wel zodra je gaat capturen. Een firewire aansluiting gebruikt ook voeding en ik denk dat dat net de druppel is op volledige bandbreedte.

Comment

Working...
                    X