Announcement

Collapse
No announcement yet.

Uitvallen pc tijdens capture

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Uitvallen pc tijdens capture

klik op de link en doe de test!!

Mijn uitslag 17/30!

20/30

Comment

Is dit deejaytalk?!

Comment

25/30 kenner :P

Comment

en ja :P talk voor de dj ghehe

Comment

30/30 lol

Comment

Originally posted by Arend aka Silvio Aquila
              Is dit deejaytalk?!
              Nee maar wel fun :lol:

Had 19/30

Comment

9 / 30 :oops:

Dit had beter in general talk gepast maar het is zeker LOL :wink:

Comment

Ik had 12/30, me vriendin 23/30. Toch maar vaker met het licht aan in de slaapkamer gaan zitten.

Comment

Uitvallen pc tijdens capture

Zoals het onderwerp al zegt valt mijn pc uit. Ik ben aan het capturen vanaf een dv camera met een fire wire kabel en na enkele tijd capturen valt mijn pc in totaliteit uit, iemand enig idee?

Comment

iets meer info?

welk pakket gebruik je? wat voor pc is het? specs van de pc?

probeer eens je pc te stresstesten met een programma, het kan zijn dat je voeding het niet goed trekt.... het kan zijn dat je windhoos crashed het kan zoveel zijn ;)

dus iets meer info graag.

kijk ook eens in je events log (geen idee hoe dat in de nederlandse windows versies heet)

Comment

Ik gebruik een sony handycam DCR-HC17E PAL, programma windows movie maker 2, pc is een dual core 2,6 2 gig intern, 128 video 250 gig HDD. En verder wel belangrijk een originele windows!

Comment

ok, nou ik zou zeggen die specs zijn het probleem niet.... en of je windows legaal is of niet mag ook niet uit maken maar is wel zo netjes :)

draai je vista of windows xp?

ik gok zomaar vista....

als de computer aan het capturen is, krijg je dan nog een bleuscreen of geheugen dump? of gaat hij gewoon rebooten zonder meldingen? dus niet dat er snel letters voorbij vliegen en dan een reboot?

Comment

ik draai nog lekker XP en het is heel bizar hij is bezig en vervolgens valt hij gewoon uit alsof je de stekker er uit trekt, geen dump, geen blue screen niks....

Comment

ow en nog iets, heb de camera nu aangesloten op mijn laptop en daar draait het zonder enig probleem (specs: proc 1,4 mobile, 1 gig ram 40 gig hdd en onboard video kaart) laptop is overigens al 4,5 jr oud!

Comment

Working...
                              X