Announcement

Collapse
No announcement yet.

Beginnen Beeld Mixen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Beginnen Beeld Mixen

Beste allemaal,

Ik heb het rare idee in m'n hoofd gehaald om net als 2 Many DJ's & DJ Yoda ook met beeld erbij te gaan mixen. Dit lijkt me een extra dimensie geven.
    Nu vind ik de DVJ's & SVM veel en veel te duur.
    Dus ik vroeg me af of hier ook een (stukke) goedkoper alternatief voor is.
    Ik ben een ontzettend hardware persoon dus geliefe geen software te posten (behalve indien nodig icm met de hardware natuurlijk).

Alvast bedankt!

Richard,

Deze lijkt me wel slim dan: http://www.bax-shop.nl/videomixers/n...t-details.html

Comment

TS geeft aan dat hij geen software wilt, en je post een MIDI controller. MIDI controller is keihard gericht op software.

Om terug te komen op de vraag, veel fabrikanten richten zich niet op de VJ markt. De enige die dit echt kwalitatief goed heeft gedaan is, helaas, toch weer Pioneer. Dus ik vrees dat als je hardware wilt, je toch echt daar naar zal moeten kijken.

Comment

Oops, ik was aan het slapen, (foutje) (A)

Comment

Was ik al bang voor... Nouja dan maar nadenken over andere uitbreiding voor m'n set.

Comment

Citybeatz van dit forum heeft een stel Numark VJ01-spelers geloof ik, misschien dat hij zijn ervaringen met die spelers wil delen?

Comment

Klopt, ik heb een setje Numark VJ-01 spelers. Deze worden trouwens niet meer gemaakt door Numark zag ik.

Niet verwonderlijk, het is voor het geld echt geen beste speler (maar ook een van de weinige in zijn prijsklasse met vele functionaliteiten). Ze reageren gewoon te sloom op jouw handelingen, tussen het op het knop rammen 'play' en de actie afspelen zit immers gewoon 2 seconden. Voor mix werk gaat het niet werken.

Voor karaoke doeleinde is het perfect, met een Numark AVM02 mixer er tussen heb je best een sjiek setje.

Om eerlijk te zijn, koop twee portable spelers en je hebt een prima vergelijkbare speler.

Comment

Working...
              X