Announcement

Collapse
No announcement yet.

American audio 350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by rick1993 View Post
    Over die schermpjes, is dit niet wat?

Kun je ook mooi inbouwen in je case
    Het is zeker mooi maar de schermpjes kosten 570 euro plus 3x90 voor dvdspelers =840€
    2x een speler met scherm kost me denk ik 380 euro plus 90 voor een normale 19inch dvd speler= 470€

Dat scheelt me dus 370 Euro.

Als ik ze inbouw in een kist met een schuine bovenkant hoef ik ook niet te bukken. ;)

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
      Als ik ze inbouw in een kist met een schuine bovenkant hoef ik ook niet te bukken. ;)
      Je wilt de DVD speler schuin inbouwen begrijp ik? Aan de bovenzijde van je case?

Het lijkt mij totaal niet handig met DVD's verwisselen. De DVD-lade gaat naar boven open en de DVD moet je 'er achter leggen' dan. Ik denk dat de DVD er misschien snel zal uitvallen, dan zul je je hand er de heletijd bij moeten houden tijdens het dicht doen (wat je niet wilt neem ik aan?).

Bovendien weet ik niet of DVD-spelers het zo leuk vinden om zo geplaatst te worden en of ze de DVD's nog wel goed lezen.

Ik praat nog steeds over de eerder aangegeven DVD speler: http://www.highlite.nl/index.php/hig...layers/ds_200k. Er zijn ook wel versies die er net zo uit zien als een dubbele CD speler (2x 2U), maar of deze er ook met een schermpje zijn...
      Last edited by rick1993; Wednesday-14-04-2010, 16:15.

Comment

Er zijn ook wel versies die er net zo uit zien als een dubbele CD speler (2x 2U), maar of deze er ook met een schermpje zijn...
        Verras me, ik weet alleen dat Numark zulke spelers heeft gehad. Heb je een merk en type nummer voor me?

Comment

Om de vraag maar meteen te beantwoorden: nee.

Ik dacht ze wel ooit ergens gezien te hebben, maar dat kunnen best die Numark spelertjes geweest zijn...

Comment

Ja verras mij ook let wel op dat hij dvd,s moet lezen en geen Cd,s.

Tot nu toe lijkt mij deze spelers de beste oplossing.

Comment

Maar hoe wil je dat nu gaan doen dan met het schuin inbouwen? Ik denk eerlijk gezegd dat dat allemaal niet zo probleemloos zal gaan...

Zie mijn eerdere post:
              Je wilt de DVD speler schuin inbouwen begrijp ik? Aan de bovenzijde van je case?

Het lijkt mij totaal niet handig met DVD's verwisselen. De DVD-lade gaat naar boven open en de DVD moet je 'er achter leggen' dan. Ik denk dat de DVD er misschien snel zal uitvallen, dan zul je je hand er de heletijd bij moeten houden tijdens het dicht doen (wat je niet wilt neem ik aan?).

Bovendien weet ik niet of DVD-spelers het zo leuk vinden om zo geplaatst te worden en of ze de DVD's nog wel goed lezen.

Comment

Een goede vraag waar ik zelf nog niet hellemaal uit ben, schuin inbouwen zal niet een optie zijn maar recht inbouwen is ook niet alles want dan zie je weer niets van de schermpjes.

Comment

En daarom gaf ik ook aan:
                  -3 DVD spelers zonder schermpje
                  -1 "19" video monitoren systeem met 3 schermpjes

En ja, dat is wat duurder...

Comment

Working...
                  X