Announcement

Collapse
No announcement yet.

American audio 350

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
    zie namelijk geen nuttige reply op dit onderwerp.
    Geef je maar het voordeel van de twijfel in gebruik van de Nederlandse en Engelse taal. Om het topic van Patrick maar te volgen zullen we maar vriendjes zijn in plaats van hierover elle lange discussies te voeren.

Ik ben bang dat je nog steeds het beste kunt werken met twee huis-tuin-keuken DVD's speler, die drie Numark schermpjes en video switchje er tussen. Of twee sjieke portable DVD spelers met een preview scherm.

Wij werken met een karaoke set bestaande uit twee Numark VJ-01 met preview scherm, werkt wel lekker omdat je kan zien wat je doet (kun je de volgende act alvast klaarzetten) maar als je op play druk kun je nog even een flinke slok cola nemen voor die echt begint met afspelen. Verder ook gevoelige zielen die dingen, als ik dit alles had geweten had ik bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ wel zes portable DVD spelers gekocht die nét zo gevoelig zijn.

Ook hebben we simpelere sets met één dvd spelers, zeker ideaal en betrouwbaar wanneer het feestje gericht is op dansen en swingen; én af en toe eens zingen. Wel groot ellende dat die losse afstandsbedieningen overal zwerven.

Jouw aangedragen dubbele grafic speler is voor karaoke eigenlijk ook geen optie. Kortom, het ideale karaoke set bestaat niet en zul je zelf moeten uitvinden.

Comment

Ik heb ook 19 inch dvd spelers gezien wellicht zijn deze met het systeempje met 3 schermpjes het beste om te gebruiken.

Voor de rest is het nog ruk als het gaat om karaoke.

Comment

2 van deze zullen mischien ook een hoop oplossen.

Comment

Die spelertjes zien er vrij netjes uit, dat ingebouwde scherm kan handig van pas komen. We kunnen ze waarschijnlijk wel leveren, ik denk dat de prijs rond de 180 euro komt te liggen.

Comment

Ik weet wel zeker dat ze te leveren zijn omdat het highlite is, ze zien er inderdaad netjes uit en omdat het tot nu toe allemaal ruk is valt dit kwa prijs goed mee natuuurlijk.

Ik zit te denken aan:
            twee dvd spelers met scherm
            Een normale 19 inch dvd speler
            3 kanaals videoswitch.

De normale dvd zet ik een reclame dvd in zodat het beeld na de karaoke gevuld wordt met logo en naam en foto,s dan kan ik altijd rustig op de andere 2 nummers zoeken voor de karaoke.

Comment

Hoe had je de bekisting in gedachten?

Comment

Hele goede vraag daar zat ik ook al over in gedachte, daar moet ik me eens over buigen.

Comment

Zoiets zou kunnen dan aan de voorkant een paar blindplaatjes.

Comment

Over die schermpjes, is dit niet wat?

Kun je ook mooi inbouwen in je case

Comment

Waarom?

Er zit toch al een schermpje in.

Comment

Dan kun je gaan voor twee goedkopere 19" DVD-speler zonder scherm (heb je 3 dezelfde, aangezien hij er al 1 zonder schermpje wou). Mijzelf lijkt het persoonlijk makkelijker om bovenop je case naar 3 schermpjes te kijken dan steeds te moeten bukken...

Comment

Drie dezelfde huis-tuin spelers hebben dezelfde afstandsbediening en reageren dus allemaal op dezelfde commando's.

Das niet handig.

Comment

Waarvoor afstandsbediening?

Comment

Een 19" DVD speler maar dan zonder schermpje?

@Dj-drace: van de DVD-speler

Comment

ik bedoel, waarom afstandbediening gebruiken als je ( volgendsmij ) achter de dvd speler staat?

Comment

Working...
                                X