Originally posted by Partysounddriveinn
View Post
Ik ben bang dat je nog steeds het beste kunt werken met twee huis-tuin-keuken DVD's speler, die drie Numark schermpjes en video switchje er tussen. Of twee sjieke portable DVD spelers met een preview scherm.
Wij werken met een karaoke set bestaande uit twee Numark VJ-01 met preview scherm, werkt wel lekker omdat je kan zien wat je doet (kun je de volgende act alvast klaarzetten) maar als je op play druk kun je nog even een flinke slok cola nemen voor die echt begint met afspelen. Verder ook gevoelige zielen die dingen, als ik dit alles had geweten had ik bij de bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/bax-shop.nl/ wel zes portable DVD spelers gekocht die nét zo gevoelig zijn.
Ook hebben we simpelere sets met één dvd spelers, zeker ideaal en betrouwbaar wanneer het feestje gericht is op dansen en swingen; én af en toe eens zingen. Wel groot ellende dat die losse afstandsbedieningen overal zwerven.
Jouw aangedragen dubbele grafic speler is voor karaoke eigenlijk ook geen optie. Kortom, het ideale karaoke set bestaat niet en zul je zelf moeten uitvinden.
Comment