Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Wie o wie weet waar ik de vinyl Asskickerz - Spacemen kan bestellen.
Deze plaat is echt supergoed maar ik kan hem nergens (nieuw!!) vinden op het internet.
Ik heb al gekeken bij google maargoed, niet gevonden.
ze verkopen m inderdaad niet meer. maybe kom je m nog ergens in een platenzaak in een uitverkoop bak tegen:P goed blijven opletten als je s in een andere plaats bent :lol:
ik wil een intro filmpje maken, weet iemand met welk progamma dat kan ?
ik heb overal op internet gezocht maar ik kon niks vinden :(
hier een voorbeeld: http://www.starlightdriveinshow.nl/intro.htm
Intro is flash, zal voor ze gebouwd zijn, kost wel een duitje om in elkaar te laten zetten. En flash om zelf te leren duurt wel effe. Is in ieder geval niets iets dat je effe uit een programma tovert.
Check flash-focus.nl maar eens, daar zitten allemaal amateur en pro flash bouwers bij elkaar.
Intro is flash, zal voor ze gebouwd zijn, kost wel een duitje om in elkaar te laten zetten. En flash om zelf te leren duurt wel effe. Is in ieder geval niets iets dat je effe uit een programma tovert.
Check flash-focus.nl maar eens, daar zitten allemaal amateur en pro flash bouwers bij elkaar.
Comment