Announcement

Collapse
No announcement yet.

Clip splitsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

en als die niet meetellen (wat ik begrijp) dan staan er maar 2 woorden! :!:

Comment

hij telt dat begrip waarschijnlijk als een woord telt als 1 in plaats van 4

Comment

Originally posted by NBeat
        hij telt dat begrip waarschijnlijk als een woord telt als 1 in plaats van 4
        juist :idea:

Comment

een andere >> danseres aanwezig was >> die niet kon dansen >> en die steeds >> op je tenen stond >> en heel erg >> hard schreeuwt tegen >> de DJ die >> hard begon terug >> te schreeuwen en >> schelden tegen haar. >> En gaf haar >> een enorme knal>> gaf. En hij >> haar sexueel misbruikte >> met een microfoon >> in haar achterste. >> Dat vond ze >> Genoeg vandaag, maar >> de DJ Ging >> door met z,n >> vage idioote acties >> en gaf haar >> een hele kleffe >> banaan op een >> ijs-stokje. Daarom gaf >> zij hem drie >> Kusjes op zijn >> wang, voorhoofd en >> voetzool met eelt >> wat zij erg >> naar zweet vond >> ruiken en proefen. >> De danseres ging >> naar de WC >> en toen naar >> het bordeel speciaal >> voor de DJ. >> Die daar op >> ook naar het >> bordeel toe ging >> en tegen de >> priester die daar >> rondhing zei: je>> maakt me GEIL >> waar op de >> priester terug zij: >> jouw tuintje mag >> er ook best >> wezen beste man >> "zullen we dan >> " zei de man >> En die DJ >> van jou dan >> ? "Ow die kl**tzak? >> heeft in mijn >> reed gezeten met >>de wc borstel >> die gelukkig nieuw >> jaar maar acht >> dagen dat hij >> (Gilles de la Tourette) heeft geconstateerd >> wonende in gaselternijveenschemond. >>

(maare het worden nu wel rare zinnen nieuwe zin de rest dus ook even lezen voordat je er iets neerklad)(en dus niet zo als mijn laatste zin en een aantal voorgaande)

Comment

Clip splitsen

even een vraagje kan je bij windows movie maker een clip splitsen in 3 clipjes, even een voorbeeld: je hebt zeg maar een project bij windows movie maker van 22 minuten maar je wil die splitsen in 3 clipjes.

Kan iemand mij hiermee helpen, zo ja kan je dan alstjeblieft helpen!!!

Alvast bedankt!!!!

Comment

Zou je misschien iets meer kunnen letten op je interpunctie?

En waar ga je het voor gebruiken? Demonstratiefilmpje voor je drive-in, een clip waarbij je live staat te mixen, of waar is het voor?

En wat is de precieze bedoeling? Het afspelen van drie verschillende clips in hetzelfde filmvenster?

Comment

Sry dat het niet zo gedaiteerd was, want moest weg en wou dit nog ff melden. Ik bedoel net zoals Vato Gonzalez met zijn mixtaoe doet, dat hij 5 delen(youtube, VB part1,2,3,4,5 5 verschillende filmpjes) heeft dat samen eigenlijk een mix voor moet stellen.

Alvast bedankt!!!

Comment

Wellicht kun je dan eens zoeken naar een videobewerkingsprogramma waarmee je je complete clip kunt knippen. Zodoende kun je diverse stukken uit de lange clip opslaan als los bestand, en daar doelde je op, toch?

Comment

Ja, momenteel heb ik Windows Movie Maker en daar staat ook een optie splitsen maar weet niet hoe het daar werkt

Comment

Heb zelf geen Windows Movie Maker, maar wellicht kun je kijken bij de 'help'-sectie of Google eens raadplegen of daar een tutorial staat.

Wat ook kan is je vraag eens posten op een forum dat iets meer gericht is op videobewerking. Je vraag valt eigenlijk net een beetje buiten het bereik van dit forum.

Comment

Originally posted by Jos...
                        Ja, momenteel heb ik Windows Movie Maker en daar staat ook een optie splitsen maar weet niet hoe het daar werkt
                        Hoi Jos,

Je gaat op het punt staan waar je het stukje film doormidden wil knippen, dan klik je op je rechtermuisknop en klik op Clip splitsen.

Groeten, Jan-Paul

Comment

Bedankt!!! het is gelukt!!!

de fimpjes kan je vinden op youtube: DJ Fiestä - Dirty House Bootleg remix

Comment

Op Youtube mag je maar 10 minuten per filmpje uploaden, daar moet je dus even rekening mee houden ;)

Ik denk trouwens dat als Vato de naam van je mixtape ziet dat ie een rechtzaak tegen je aan spant :wink: Ik zou als ik jou was iets origineels verzinnen en een eigen naam voor je mixtapes verzinnen dan de naam van Vato gebruiken. Daardoor ben je een stuk origineler!

Comment

als je bijv. een filmpje om windows movie maker hebt en eje die dan afspeelt zie je het in dat schermpje rechts boven ergens, daar onder staat splitsen dat doe je dan!

En klaar is Kees.

Comment

Topic verplaatst naar Beeld & Projectie.

Comment

Working...
                                X