Announcement

Collapse
No announcement yet.

Computer signaal omzetten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Computer signaal omzetten.

Ik had een vraagje over het volgende model video converter.
    http://www.bax-shop.nl/randapparatuu...t-details.html
    Ik ben nu bezig om deze converter te gebruiken op een groot lcd tv. Het probleem is wanneer ik hem aansluit dat je geen stabiel signaal krijgt en het beeldscherm erg flikkert. Je kunt zien dat er beeld komt maar niet wat er staat.
    Iemand een idee hoe ik dit oplos?

Signaalversterker ertussen zetten of kortere kabel pakken denk ik

Comment

ik had eerst eerst een 10 m kabel maar ook bij de korte bijgeleverde kabel doet hij het niet.

Comment

Zoals ik het hoor lijkt het wel of de ververs snelheid ( hertz ) niet goed staat op je pc. Deze is waarschijnlijk tehoog voor je tv. Vergelijk het maar met een 60 hertz wii op een hele houde tv van 50 hertz, nieuwe tv's kunnen dit prima handele oude beginnen te schiemeren en te flikkeren. Dus of je dan een korte of lange kabel hebt maakt geen verschil.

Comment

Ik ben er even mee bezig geweest en heb het opgelost. Van alles geprobeerd maar niks hielp. Heb het nu kunnen oplossen door de schermresolutie te veranderen. Het scherm is nu stabiel maar de kwaliteit nog steeds bagger:( Teksten op het scherm zijn amper te lezen en scherper krijg ik het signaal niet. Ben bang dat het apparaatje het niet aan kan om het scherm zo te vergroten. Heb nu een andere grafische kaart in de PC gebouwd met een HDMI aansluiting en deze met een HDMI kabel op de tv aangesloten. Nu krijg ik wel net beeld. Maar nu wordt het geluid een probleem, het geluid krijg ik wel over de tv en werkt goed. Het probleem is dat via deze tv filmpjes moeten worden afgespeeld via internet. Bij youtube bijvoorbeeld krijg ik goed geluid maar wanneer ik full screen wil kijken begint het geluid te kraken. Heb met wat computer mensen overlegt wat ik het beste kon doen. Morgen ga ik coddecs downloaden en wat andere dingen proberen. Heeft iemand anders misschien nog een idee? Dan hoor ik ze graag.

Comment

Schopje naar audiovisueel?

Comment

Working...
            X