Announcement

Collapse
No announcement yet.

SMS-Studio of een ander programma voor een sms-dienst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• SMS-Studio of een ander programma voor een sms-dienst

Wie gebruikt deze manier van draaien?

Het scheelt een hoop geshouw met muziek cd's.

Wie is hier eenvoor/tegenstander van?

Welk menpaneel kan je aanbevelen?

wat een hoop vragen... nou ik ben in iedergeval niet voor die manier...
    Zelfs niet al sluit je er andere apperatuur op aan dat je ze via je draaitafels kan draaien.
    Ten eerste tis niet stabiel en kans op lag/uitvallen/kapotgaan.
    Ten tweede kom je niet serieus over!

Welk menpaneel kan je aanbevelen?
    Ik heb een Pioneer DJM-600 die kan ik je wel aanbevelen :D

Comment

Lees dit topic eens:

Comment

Bedankt :D

Die ga ik zeker halen!!

By the way: dat nie serieus overkomen zal el meevallen.
        Het evenige verschil is dat je minder hoeft te sjouwen aan cd tassen.

Comment

Originally posted by DjMcPat
          Dat ben ik niet met je eens;

Mensen denken als je met de computer werkt al heel snel: dat kan ik ook dus word je minder serieus genomen!

Comment

Eerlijk is eerlijk, een DJ associeer ('in verband brengen met') je meestal met vinyl en CD's en zeer zeker niet met PC's. Ik gebruik er ook een, maar dat is meer voor de drive-in's. Als ik echt een GIG draai, draai ik altijd (op dit moment nog) met CD's (straks gelukkig met vinyl).

Over het ding opzich...
            Ik ben er ook niet kapot van, heb één keer zo'n ding mogen 'testen' (Hercules DJ Console), maar het werkt gewoon niet lekker. Je platen starten té laat in, enzovoorts, enzovoorts... Lees de topic die T-Nuzz je gaf eens door, en ga dan bij jezelf na of je het nog steeds wilt. De Hercules is niet hetzelfde, maar toch wel eniszins hetzelfde principe (is maar even als vergelijking). Wij geven je enkel advies, waar je ook om vraagt. Het blijft een zaak van jezelf, JIJ zal uiteindelijk de beslissing moeten nemen om het ding aan te gaan schaffen.

Mijn advies nu: Ga gewoon eens naar een winkel, of vriend die zo'n ding heeft, en test het ding eens. Kijk dan verder of je ermee door wilt.

Comment

Originally posted by DJCASE
              Originally posted by DjMcPat
              Dat ben ik niet met je eens;

Mensen denken als je met de computer werkt al heel snel: dat kan ik ook dus word je minder serieus genomen!
              Mogen ze denken, maar de realiteit is natuurlijk anders;)

Comment

als ik een dj met een flaptop zie mixen ofzo denk.. mmm was dat nou weer... kunnen ze net zo goed een voorgemixte cd opzetten.

Maarja das mijn mening :P

Comment

Mogen ze denken, maar de realiteit is natuurlijk anders;)
                  Tuurlijk en ondertussen stromen de boekingen binnen :evil: Met zo'n instelling kom je er wel!

als ik een DJ met een flaptop zie mixen ofzo denk.. mmm was dat nou weer... kunnen ze net zo goed een voorgemixte cd opzetten
                  Aan de andere kant, het gaat om wat voor muziek je draait, de platenkeuze dus. Het zal het publiek weinig boeien vanaf welk medium die muziek komt, ze willen gewoon een leuke avond hebben met goeie muziek.

Comment

De Laptop dient meer als een "platenkoffer" want het mixen gebuerd met bijvoorbeeld dat mengpaneel wat je hierboven ziet.

Comment

Ik draai met mijn gewone P4 pc en een DJ Console.
                      Zitten ook 2 scratch schijfjes op ;)
                      Je kan er ook je geluid mee regelen (treble, medium en bass)
                      Je hebt een crossfader!
                      Verschillende Effecten
                      Geen muisnodig (wordt vervangen door dat joystickje ;))
                      Verder zet de software bij het apparaat 2 liedjes gelijk aan dezelfde beat :D.
                      Eigenlijk dus echt 'iets' om mee te beginnen als je met je Laptop gaat draaien, er zijn proffessionelere, maar het geluid ligt toch echt aan de mp3tjes, dus je hebt al dezelfde kwaliteit als je met cd's draait. Verder zit er ook een loop functie op en een beat-indicator die op de beat mee knippert. Ook een talkoverfunctie met volume regelaar. De officiele site van het apparaat: www.djsconsole.net

Bij dit apparaat heb ik dus wel een appart mengpaneel moeten kopen, want anders kon die niet op de versterker :roll: .

Comment

SMS-Studio of een ander programma voor een sms-dienst

Hallo Bax-forummers,

Nu ben ik gevraagd om te VJ'en op een jeugdsoos bij een speciaal evenement. Software, camera's, statieven, kabels, beamer, monitoren zijn al geregeld! ;)

Alleen nu wou ik zelf sms-studio of dergelijke kopen, om eventueel ook te verhuren. En natuurlijk zelf te gebruiken.

Een paar eisen:
                        - GEEN reclame van de maker/verkoper van product.
                        - Gebruikers verbannen.
                        - Layout zelf maken/kiezen.
                        - Zelf berichten sturen.
                        - Nederlands.
                        - Gemakkelijk in gebruik.

Gelieve niet te duur, maar wel graag gemakkelijk in gebruik.

Heeft iemand een idee, waar ik dit kan kopen en de prijs? Ik heb al meerdere forums afgezocht, met resultaat... Uit 2005, dus dat schiet ook niet op, want daar zitten allemaal dode links in.

B.v.d.

Mvg,
                        Quinten

Comment

Neem eens contact op met Citybeatz van dit forum, hij levert deze diensten ook. Of wellicht is hij bereid om iets meer te vertellen op het forum?

Comment

Nederlandstalige software :S Nee je kunt niet alles hebben, je had zelf al Sms studio gevonden, werkt immers perfect. Ik vind die software niet verhuur-zelfbedienigsproof omdat het totaal niet user-friendly is (snap je me :twisted: )

Verder bevat die alles met uitzonder van de Nederlandse taal wat je wilt.

Google anders beetje door naar sms gateway, sms chat, sms chat software. Ik ga je huiswerk niet doen, dat doe jij toch ook niet op school?

Je kan natuurlijk het ook uitbesteden, scheelt hoop zorgen ;).

Comment

Hi Citybeatz,

Ik heb nog wat zitten zoeken op internet, en heb inderdaad veel goede reacties over SMS-Studio gelezen. Waar is dit te koop? Ik kom uit op een Engelse site, maar is het ook bij een Nederlandse site te bestellen?

En weet jij er veel vanaf, zodat je me evt. zou willen helpen als ik er niet uitkom, als ik het heb gekocht?

Met vriendelijke groet,
                              Quinten.

Comment

Working...
                              X