Announcement
Collapse
No announcement yet.
Wat voor studio hoofdtelefoon?
Collapse
X
-
Ik zie dat je redelijk budget voor een setje headphones hebt, leuk!
Koptelefoons zijn vrij persoonlijk. Gewoon een hele bult uittesten, dan weet je zeker dat je de goede hebt.
Voor mij werkt de Sennheiser HD25 erg lekker (live FOH en studiodingetjes), voor anderen juist niet. ;)
Succes met kiezen!
-
Ik zou het niet weten!
Stond niet op mijn lijstje destijds.
Nu vermoed ik ook zomaar dat ik wat andere criteria heb dan jij. ;)
Het handigste is, om het gewoon zelf te ondervinden. Vergelijk gewoon met andere koptelefoons. Maak er gewoon een dagje Bax-shop.nl van en neem degene mee die jij het meest prettig vindt! :)
Comment
-
Ik heb een KRK KNS 8400 te koop staan, splinternieuw.
Zeer goede hoofdtelefoon, voor mij toch want smaken verschillen, wat voor de één goed is, is dan weer niet goed voor de ander.
Ik heb er 2, de KRK en de KOSS pro dj 100 en moest dus een keuze maken welke ik zou gebruiken, beiden zijn even goed en ik gebruik nu dus de KOSS.
Comment
-
Persoonlijk kopen wij geen headphones online, maar gewoon in de winkel na een aantal beluisterd te hebben weet je hoe de klank is en welke comfortabel draagt.
Omdat het gehoor per persoon verschillend is zou ik me niet te veel vast klampen aan specs en karakterestiekjes die de fabriekant leverd. Je zou bedrogen thuis kunnen komen
Als je wilt kun je je keuze dan online aanschaffen.
Gewoon een goed bedoelde tip :)
Comment
Comment