Announcement

Collapse
No announcement yet.

M-audio Keystation 88ES installatieprobleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• M-audio Keystation 88ES installatieprobleem

ik heb onlangs een m-audio 88es keybord gekocht nu heb ik via de webiste de drivers gedouwnload en geinstaleerd daarna wil ik mijn keybord aanzetten in fl studio maar hij vindt het aperaat niet. ik heb het netjes aangesloten op mijn pc. en toen mijn drivers geinstaleerd.

wat doe ik fout!!??.

greets dj donkey kong.

wat doe ik fout!!??.
    Sowieso een verkeerde topictitel 'krijg hem niet aan de praat' is voor een aardig deel van het forum van toepassing. ;) Maargoed, die zal ik aanpassen.

Verder, schakelt het keyboard wel in? Dus kun je hem wel aanzetten? En gaat hij dan ook vanzelf al drivers zoeken?

Probeer overigens een USB-poort aan de achterkant van je computer, aangezien het keyboard ook USB-gevoed kan werken.

Comment

Originally posted by Rick View Post
      Sowieso een verkeerde topictitel 'krijg hem niet aan de praat' is voor een aardig deel van het forum van toepassing. ;) Maargoed, die zal ik aanpassen.

Verder, schakelt het keyboard wel in? Dus kun je hem wel aanzetten? En gaat hij dan ook vanzelf al drivers zoeken?

Probeer overigens een USB-poort aan de achterkant van je computer, aangezien het keyboard ook USB-gevoed kan werken.
      rick ik heb een ander usb poort geprobeerd en hij doet het weer.

Comment

Niet een beetje overkill 88 keys :D

Maar ook belangrijk is om eerst de drivers te installeren voor je hem inplugged

Comment

Maar ook belangrijk is om eerst de drivers te installeren voor je hem inplugged
          Ligt er een beetje aan wat je wilt aansluiten. Sommige apparatuur (zoals sommige MIDI-controllers) worden automatisch herkend, anderen hebben eerst de drivers nodig omdat het anders misgaat.

Comment

Working...
          X