Announcement

Collapse
No announcement yet.

CD spelers naar Laptop verbinden

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• CD spelers naar Laptop verbinden

Goedendag,

Ik wil mijn Numark NDX800's aansluiten op mij Toshiba Laptop,
    nu is het probleem echter dat ik het geluid te horen krijg wanneer ik de CD-Speler aansluit alsof hij aangesloten is, maar ik krijg hem niet te zien als driver, hoort dit en is dit pas zichtbaar en controleerbaar in een muziekprogramma of moet ik mijn drivers (hoe dan ook) updaten zodat ze wel zichtbaar worden.
    Ik ben namelijk van plan als overzichtelijke database met traktor een controleerbare functie uit te breiden.

Ik hoop dat het probleem duidelijk is en hier een oplossing voor gevonden kan worden!

Mvg,

Loran

Mogelijk moet je eerst drivers installeren, zie daarvoor de site van Numark.

Comment

Originally posted by Loranzz View Post
      Goedendag,

Ik wil mijn Numark NDX800's aansluiten op mij Toshiba Laptop,
      nu is het probleem echter dat ik het geluid te horen krijg wanneer ik de CD-Speler aansluit alsof hij aangesloten is, maar ik krijg hem niet te zien als driver, hoort dit en is dit pas zichtbaar en controleerbaar in een muziekprogramma of moet ik mijn drivers (hoe dan ook) updaten zodat ze wel zichtbaar worden.
      Ik ben namelijk van plan als overzichtelijke database met traktor een controleerbare functie uit te breiden.

Ik hoop dat het probleem duidelijk is en hier een oplossing voor gevonden kan worden!

Mvg,

Loran
      je krijgt idd geen melding, de NDX800 heeft zijn/haar drives intern zitten en instaleerd deze op de achtergrond, je zal idd een midi ondersteunend stukje software moeten gebruiken(traktor, vdj) voor dat je hem kan gebruiken,

(ik zelf gebruik hem soms voor de lol met een lichtprogramma....

Comment

Originally posted by JONKIE_NL View Post
        je krijgt idd geen melding, de NDX800 heeft zijn/haar drives intern zitten en instaleerd deze op de achtergrond, je zal idd een midi ondersteunend stukje software moeten gebruiken(traktor, vdj) voor dat je hem kan gebruiken,

(ik zelf gebruik hem soms voor de lol met een lichtprogramma....
        Dankje! dit vermoeden had ik al, maar dan ga ik snel aan de traktor ^^

Comment

Working...
        X