Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laptop loopt niet mooi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop loopt niet mooi

Hallo,

Ik heb een nieuwe laptop gekocht met windows 7, alleen nu komt er maar 1 top geluid, en de subwoofer. Hoe kan dit, en hoe kan ik dit veranderen??

Mark

Zou je het nog verder uit kunnen leggen? Misschien dat ik je dan kan helpen.

Comment

bij het begin beginnen,
      welke speakers heb je en hoe heb je ze nu aangesloten?

Comment

Ik heb Dap club Mate 15,

Hem me laptop via de koptelefoon output aangesloten op mijn mengpaneel via een tulp, mijn mengpaneel gewoon op de versterker..:)

Comment

En als je een koptelefoon op je mengpaneel aansluit heb je wel stereo?

Comment

ik heb ook m'n laptop op mijn cdj-2000's en djm-800. alleen hij stotterd soms. laptop is nieuw. wat kan ik hier aan doen?

volgensmij kloppen je aansluitingen...

Comment

Originally posted by tjeerdbeer View Post
              ik heb ook m'n laptop op mijn cdj-2000's en djm-800. alleen hij stotterd soms. laptop is nieuw. wat kan ik hier aan doen?

volgensmij kloppen je aansluitingen...
              Dan is de geluidskaart waarschijnlijk te slecht om de muziek enzovoort te kunnen verwerken tegelijkertijd.

Comment

Originally posted by markie74 View Post
                Ik heb Dap club Mate 15,

Hem me laptop via de koptelefoon output aangesloten op mijn mengpaneel via een tulp, mijn mengpaneel gewoon op de versterker..:)
                Je moet een tulp naar 2 xlr male tussen je mengpaneel en versterker (clubmate) zetten, heb je dat gedaan?

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
                  Dan is de geluidskaart waarschijnlijk te slecht om de muziek enzovoort te kunnen verwerken tegelijkertijd.
                  de geluidskaart zit toch al in de cdj's?

Comment

Klopt, je gebruikt (als je je cdj's op je laptop hebt) de interne geluidskaart ook helemaal niet. Ik denk dus ook dat je laptop gewoon niet snel genoeg is voor wat jij ermee wil doen.

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                      Klopt, je gebruikt (als je je cdj's op je laptop hebt) de interne geluidskaart ook helemaal niet. Ik denk dus ook dat je laptop gewoon niet snel genoeg is voor wat jij ermee wil doen.
                      oke, maar ik luister al een uurtje met koptelefoon vanuit djm-800 van laptop. en nu hoor ik geen storingen...

Comment

het kan ook aan m'n harde schijf liggen...

Comment

Krijg je de storingen als je 2 nummers tegelijk laat lopen? Heb je nu je cdj's ook aan je laptop hangen, of luister je gewoon via iTunes o.i.d.?

Comment

Originally posted by Dj funkey View Post
                            Krijg je de storingen als je 2 nummers tegelijk laat lopen? Heb je nu je cdj's ook aan je laptop hangen, of luister je gewoon via iTunes o.i.d.?
                            ik heb m'n cdj's nu op m'n laptop hangen. ik hoor nu niks raars. ook geen storingen als ik er 2 tegelijkertijd laat lopen.

volgens mij is het nu goed....

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
                              Je moet een tulp naar 2 xlr male tussen je mengpaneel en versterker (clubmate) zetten, heb je dat gedaan?

ja

Comment

Working...
                              X