Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laptop loopt niet mooi

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

maar, ik heb het met andere laptops ook , ze lopen mono dan, ik wil ze graag stereo hebben, met een oude laptop met windows 97 volgens mij, kon ik de wave ofzo omhoog doen en deed die weer stereo..?

Comment

Originally posted by markie74 View Post
      maar, ik heb het met andere laptops ook , ze lopen mono dan, ik wil ze graag stereo hebben, met een oude laptop met windows 97 volgens mij, kon ik de wave ofzo omhoog doen en deed die weer stereo..?
      Hoe heb je je clubmate precies aangesloten? Want dat lijkt het probleem te zitten.

Comment

met tulp van mengpaneel naar een rekje met aansluitingen, en daar met een dikkere kabel naar de versterker, weetniet precies wat voor kabel het is, is iederval geen tulp. Maar waarom had ik dat niet met die oude laptop?

Comment

@Tjeerbeerd,

Ik heb het zelfde probleem hier gehad. Mijn Laptop stond aangesloten op de Denon DN-HD5000. Soms haperde hij, soms stotterde hij, of viel de muziek weg. Uit eindelijk heb ik te horen gekregen dat mijn laptop veel programma's achter de schermen aan het werk zijn, waardoor er redelijk wat GB/MB verbruikt wordt waardoor het allemaal slomer wordt. (bijvoorbeeld Norton).

Ik kreeg als oplossing te horen dat ik alle programma's die ik niet nodig heb/had uit te zetten op een of andere manier.

Comment

@Dj-scratch

dat kan het probleem zijn... ik heb namelijk ook Norton enzoo....

Comment

jah, maar de computer is wel snel enzo, maar hij loopt mono, en wil stereo...

Comment

Working...
              X