Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laptop & Traktor & X1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop & Traktor & X1

Hallo,

Ik ben van plan mijn laptop in mijn DJ-set te gaan betrekken, ik heb onlangs de volle versie van traktor LE en pro2, en ik wil een Traktor X1 controller gaan aanschaffen.
    Nu bedenk ik mij echter, dat wanneer ik hiermee wil draaien (naast mijn M1 mixertje en 2x NDX800) ik dit waarschijnlijk niet kan aansluiten op mijn Technics boxen die met speciale draadjes er aan vastgedraaid zitten naar mijn (koolsound sx-150) versterker, kan ik ervoor zorgen dat ik met mijn laptop & software via dezelfde output als m'n set ga, of zijn hiervoor modernere luidsprekers vereist. Verder vraag ik mij af of het zinvol is om (wanneer ik dit combineer) met 4 kanalen te draaien, of dat ik aan de controller opzich genoeg heb en het de cd-spelers (en mixer) overbodig maakt (dit is wellicht een persoonlijke keuze maar ik vraag advies).

Ten slotte wil ik mijn set op de software traktor LE aansluiten maar kan ik (denk ik) mijn cd-spelers niet ''adden'' in de preferences, ik krijg wel het deuntje dat de cd-speler is aangesloten maar verder geen specificaties of meldingen (onzichtbaar dus in feite).

Excuus voor mijn langdradige verhaal maar zoals u ziet heb ik nog een paar vragen/mankementen in mijn voorbereidingen.
Working...
X