Announcement

Collapse
No announcement yet.

geluidskaart

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• geluidskaart

ik wil op de behringer dx2000 2 computer muziekspelers 1 cardwall en nog een speler maar dat is dus allemaal op de pc en een cd speler aansluiten op mn mengpaneel lukt wel dat is niet zo moeilijk maar van af mn pc weet ik het niet ( ik moet trouwens nog een geluidskaart hebben en ik weet niet welke dus stel ik deze vraag hier even want jullie weten het vast wel)

ik moet dus in totaal 4 computer dingen naar mn mengpaneel hebben

en dan nog een vraagje die mischien een beetje dom is :oops: hoe krijg je het eindsignaal van je mengpaneel op je pc om uittezenden?

ik hoop dat jullie me kunnen (willen) helpen want ik wil dit al heel lang maar ik weet niks van aansluiten :oops:

Het is nogal een verhaal, maar ik begrijp nog niet precies wat je aan spullen hebt staan, hoe je het nu aangesloten hebt en wat je er nu precies mee wilt gaan doen.

Probeer het verhaal even duidelijk uit te leggen (ook door middel van leestekens e.d.), dan wordt het verhaal sowieso wat makkelijker om te lezen.

Hiernaast, welk budget heb je beschikbaar voor die audio interface?

En wat moet je opnemen en afspelen via die pc?

Comment

sorry ik had een beetje haast :)
      ik heb nog niks maar in januari ga ik alles kopen

ik wil dus kort samengevat:: de hoofdoutput naar mijn computer waarna ik het daarna weer het internet op gooi voor radio :)
      maar ik ben niet zo goed met aansluiten en

welke geluidskaart heb ik nodig?

ik moet 2 players van mn pc naar mn mixer een cardwall en nog vor bvb skype

dus in totaal 4 kanalen van mn pc naar mn mixer
      (sorry voor de later reactie)

Comment

De hoofdoutput zal standaard naar je PC gaan via USB.

ik moet 2 players van mn pc naar mn mixer een cardwall en nog vor bvb skype
        Sorry, maar ik begrijp nog niet helemaal wat de bedoeling is met de cardwall e.d.
        Misschien is het handig om eens met de helpdesk te bellen zodat zij je kunnen informeren over de mogelijkheden. Dan kunnen ze alles gelijk op een rijtje zetten voor je.

Comment

hij gaat niet standaard naar mn pc omdat op het mengpaneel maar 1 usb kanaal zit
          een cardwall is een lijst met geluiden die ik dus ook via mn mengpaneel wil hebben
          :D

Comment

Working...
          X