Announcement

Collapse
No announcement yet.

Behringer UMX 49 aansluiten.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Behringer UMX 49 aansluiten.

Hallo forumleden,

Ik heb een Behringer umx 49 en ik weet niet hoe dit apparaat werkt.
    Ik heb een 9 volt adaptor en een usb cabel voor naar de pc en het keyboard zelf. Maar ik krijg geen geluid uit dit apparaat Heeft iemand ervaring met dit apparaat.
    Alvast bedankt,

Gr William

Beste william,
    de umx49 is een midi-keyboard. Dat houdt in dat hij alleen midi-signalen kan uitsturen (bijv via usb) maar zelf geen geluid kan produceren. Hiervoor heb je een programma nodig die het midi-signaal omzet in geluid.

Volgens mij is de software hiervoor bijgeleverd?

Anders heb je een ander produceerprogramma als FL studio, cubase, sibelius, etc. nodig.

Comment

Oke dj rob de software heb ik er niet bij want hij is van een oom van mij en die heeft hij niet dus waar kan ik een van die programa's kopen/downloaden.

Gr William

Comment

Ik ben toevallig net zelf ook bezig met het downloaden van die software. (Ik heb hem ook tweedehands).
        Ga naar http://www.energy-xt.com/index.php?id=0800, en vul daar je gegevens in. De serial staat onderop je keyboard onder de streepjescode.
        Je krijgt dan een email met een unlock code. Als je het programma hebt gedownload en geopend ga je bovenin naar help en vervolgens naar unlock. Hier kun je je naam en de unlock code invoeren die je op je email hebt gehad.

Hoe het programma verder werkt ga ik even uitzoeken. Ik post het vanmiddag.

Comment

Oke bedankt

Comment

Wat wil je er precies mee gaan doen?
            Gewoon piano spelen of tracks maken?

Comment

Working...
            X