Announcement

Collapse
No announcement yet.

Numark DJ I/O audio interface

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Numark DJ I/O audio interface

Ik heb al enkele jaren deze interface,met windows vista had ik hier geen enkel probleem mee. Na problemen om laserworld phoenix op te starten overgeschakeld naar windows 7 en had in begin er ook geen problemen mee tot vorige maand;dan trad volgend probleem op:na een tijdje begint de kaart te kraken en klinkt het geluid overstuurd dan moet ik deze ontkoppelen en opnieuw aansluiten om het geluid weer zuiver te krijgen maar na tiental minuten treed dit probleem terug op. Al geprobeerd met nieuwe usb kabel,stoomkabel zonder aarding gebruikt voor voeding van laptop maar probleem blijft zich voordoen. Weten jullie soms waaraan dit zou kunnen liggen? En wat de beste oplossing is voor dit probleem

Ik heb een soortgelijk probleem gehad met mijn PCIx geluidskaart door hem een keer schoon te blazen (LET OP!! Gebruik geen stofzuiger en pas op met kwasten ivm statische electriciteit).
    Je hebt de interface al jaren dus er zit geen garantie meer op. Je kan dan ook zien of alles er nog goed uit ziet van binnen. (als "busjes" bol staan en een bruinig randje hebben is dit meestal een deffect)

Ik hoop dat je hier wat aan hebt en als je dit probeerd ben voorzichtig.

Comment

is proberen om proper te blazen en zien of werkt

Comment

en anders toch maar geluidskaart van native kopen

Comment

Working...
        X