Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fruityloops forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fruityloops forum

Fruityloops Topic

Iedereen onder de producers en meeste DJ's is Fruityloops wel bekent,
    Het programma wordt steeds populairder en ook veel gebruikt door bekende DJ's.

Af en toe kom je wel is problemen tegen en zelfs na film's/turtorials kijken kom je er nog niet achter, ja dat is frustrerend.
    Ook na vele nieuwere versie's van Fruityloops waar veel basis-delen zijn toegevoegd maar ook uitbreidings pakketten voor vele gerne's blijft het soms lastig je track net perfect te maken.

Deel hier je kennisen met andere Producers/DJ's, niet alleen om andere te helpen maar zelf kan je nog aardig wat van mensen leren.

Als je post, doe het dan wel op een nette, overzichtelijke manier.

__________________________________________________ _______________

Last edited by allremix; Wednesday-16-11-2011, 20:36.

Misschien beter om het het Fruity Loops topic te noemen? Ik dacht gelijk in de richting van een nieuw forum ergens.

Comment

gelijk maar aftrappen.

wat is het voordeel van grosse beat??

ervaringen met nexus??. kan je er mooie melodie,en mee maken. zoals trance,house,ect.

en hoe gebruik ik de fruity schratsher??'

wat is het voordeel van een fruity balance te gebruiken op je mixer kanaal??.

en als je aan het remixen bent. moet je dan een fruity limiter op je hoofdkanaal dumpen of moet je dat voor alles apart doen??.

dat was het wel.

greets dj donkey kong.;)

Comment

als je zo'n blokje met een tekentje erop neemt(links boven de pianoroll), weet niet precies de naam, en dat onder een string zet krijg je een dope effect!

Vandaag achter gekomen maar zal miss al wel bekend zijn.

Dutch House kun je de melodie maken met 3xosc, en dan is dat blokje van hierboven ook handig als je die erboven zet om een leuk effectje zoals Bassjackers te krijgen ;)

Comment

Originally posted by DJXperienZ View Post
          als je zo'n blokje met een tekentje erop neemt(links boven de pianoroll), weet niet precies de naam, en dat onder een string zet krijg je een dope effect!

Vandaag achter gekomen maar zal miss al wel bekend zijn.

Dutch House kun je de melodie maken met 3xosc, en dan is dat blokje van hierboven ook handig als je die erboven zet om een leuk effectje zoals Bassjackers te krijgen ;)
          Juist dan krijg je een beetje dat DirtyHouse gevoel erg lekker voor na de climax.

Comment

Nu zie ik ook als je met je rechtermuisknop op de volume knop van een sampler drukt dat je hier geweldige dingen mee kan!

Comment

jaah dan kan je een automation clip maken om de volume te regelen. werkt trouwens voor eigenlijk alle knopjes!!.

Comment

hoe kun je voor dutch house nou echt een lekkere bassline maken, en daarmee niet de melodie verpesten?

Comment

Nieuws over computer & studio -> Computer & studio

Comment

Fruityloops valt onder een computerprogamma en studioprogramma, is er een betere plek voor dan?

Comment

Originally posted by allremix View Post
                      Fruityloops valt onder een computerprogamma en studioprogramma, is er een betere plek voor dan?
                      Nee, hij blijft onder de afdeling Computer & Studio, maar niet in het nieuws gedeelte. Dit is een discussie, geen mededeling ;)

Comment

Weet iemand toevallig ook nog leuke pakketen voor fruityloops zoals Nexus?

Comment

je kan kijken voor vengeance sound.

Comment

ik krijg mijn keyboard met midi-usb kabel niet aan de praat.. help?

alles al opgezocht op internet maar niks bruikbaars gevonden..

Comment

Originally posted by allremix View Post
                              Weet iemand toevallig ook nog leuke pakketen voor fruityloops zoals Nexus?
                              Nexus is niet zo heel geweldig hoor. Als je geen ervaring hebt met produceren is het heel leuk, omdat het toch al loopjes zijn. Als ik bijv. een willeukeurige sound neem van Nexus (2), en ik laat bij pianoroll de hele tijd bijv. de C spelen, hoor ik meerdere noten. Dus ik zou bijv. Maximus nemen, of Harmless, of voor Dirty Dutch zoals al werd gezegd 3 x Osc als je graag langere tonen wilt hebben, en dan wel die toon die je heb "getekend". Ik vind dat persoonlijk fijner dan die loops, en het geeft ook meer mogelijkheden ;)

Comment

Working...
                              X