Announcement

Collapse
No announcement yet.

Fruityloops forum

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by DJXperienZ View Post
    ik krijg mijn keyboard met midi-usb kabel niet aan de praat.. help?

alles al opgezocht op internet maar niks bruikbaars gevonden..
    Wat voor soort keyboard is het? En anders moet je even bij fruityloops bij opties>midi instellingen kijken en kijken ofdat hij daar bij staat.
    En heb je bij de eerste keer een schermpje in je beeld gekregen van de midi instellingen? als dat niet het geval was is de controller niet goed aangesloten of er is iets mis met de driver. Maar geef eerst wat meer informatie. ;)

Comment

Originally posted by Achtergrond View Post
      Wat voor soort keyboard is het? En anders moet je even bij fruityloops bij opties>midi instellingen kijken en kijken ofdat hij daar bij staat.
      En heb je bij de eerste keer een schermpje in je beeld gekregen van de midi instellingen? als dat niet het geval was is de controller niet goed aangesloten of er is iets mis met de driver. Maar geef eerst wat meer informatie. ;)
      bedankt voor het reageren!

ik heb midi-in gewoon in de in, en out in out. usb in usb poort en lampje brand.

Fl studio generic controller, input; E-mu Xmidi 1X1 etc.

keyboard; Yamaha PSR-3500 (15 jaar oud ong. )

Er zit een midi knop op maar als ik die indruk, of ingedrukt houd gebeurd er verder niets.

Genoeg informatie? :P

Comment

Uhm. Ik denk dat fruity loops de midi signalen niet binnen krijgt. Je kan dat zien doordat er dan een lampje ergens rechts boven in begint te knipperen. Ik weet niet ofdat je de driver hebt geinstaleerd, want daar kan alles aan liggen. Dus zo niet dan http://drivers.softpedia.com/get/SOU...er-51212.shtml . Ik weet niet ofdat het bestand veilig is, als je het zeker wilt weten ofdat het veilig is wil ik het bestand wel voor je scannen.

Comment

ik heb wel van die kabel een driver geinstallt die Rick mij aanraadde.. weet niet of dat nog uitmaakt?

het lampje in fl brandt ook niet..

Ik zit nu op mob. dus ik ga er morgen middag mee aan de slag, iig bedankt voor het snelle reageren!!

Comment

drivers geinstallt, niks geholpen ):

Comment

Hmm, dan weet ik het zou snel ook niet meer, 1 vraagje bij de midi opties van de controller is het knopje enable opgelicht als je de betreffende midi controler aanklikt?

Comment

Nee dat vind ik ook zo raar..

Erg vreemd weer dit

Comment

Misschien moet je bij de MIDI instellingen het vakje enable aanvinken ;)

Comment

ook gedaan ): dit is echt hopeloos, ik denk dat ik de kabel terug stuur naar bax en een nieuw keyboard koop met usb kabel erbij... Erg jammer dit ):

Comment

Misschien is het keyboard wat je hebt te oud. Tijd voor nieuw spul ;)

Comment

waarvoor is die midi aansluiting dan?

Comment

Kan je anders misschien een foto van alles maken? Misschien zien we toch iets ;)

Comment

ik zit nu in Texel, weekendje weg met fam.

Ik doe het morgen avond en anders maandag/

Comment

1: instaleer je drivers.
                              2: ga naar midi settings en klik op rescan midi devices.
                              3: aperaat kiezen.
                              4: dan moet je op enable klikken.

zo moet dat dus.;)

Comment

dat weet ik nu ook, maar op die manier doet ie niks..

Comment

Working...
                                X