Announcement

Collapse
No announcement yet.

broblemen met mp3 bestand.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• broblemen met mp3 bestand.

brobleem ligt nu anders. wil mpeg-4 converten naar mp3 hoe doe ik dat??.

met progjes zegt hij steeds dat het mislukt is. en het zal tog gewoon moeten werken.

anders klan ik het niet gebruiken in fl studio.
    Last edited by donkey kong; Sunday-20-11-2011, 15:28. Reason: brobleem ligt anders.

Welk ander probleem, welk bestand? De meeste informatie ontbreekt.

Daarnaast weten we dat je geen held bent met spelling, maar je mag best iets meer aandacht aan je posts besteden. Ik kan er amper wat van maken. Zet je teksten eerst in Word voor je ze op het forum zet en haal er eens spellingscontrole door. Dat maakt het al een stuk beter en de kans dat iemand je wil helpen is dan ook groter.

Comment

ik heb nu een pc winkel gevraagd of hij mij kan helpen met het brobleem.

het gaat om de mpeg-4 bestanden.
      phil collins-something happened on the way to heaven.
      phil collins-something happened on the way to heaven. (karoake mix).

die beide bestanden zijn mpeg-4 en moeten naar mp3 overgezet worden.
      hoe doe ik dat?? want met wat progjes lukt me het nog niet.

greets dj donkey kong.

Comment

mpeg4 is een video formaat, ik kan op twee manieren de mp3 daaruit halen.

1. zet het mpeg4 bestand in een file converter (bv. Switch sound file converter) en converteer het naar mp3 let wel op 'de bitrate (320kbps)

2. zet het mpeg4 bestand in een video bewerkingsprogramma (bv. Sony Vegas)
        beeld en geluid worden hier gescheiden, knip het beeld materiaal van het videospoor en bewaar/render als mp3

succes

Comment

ik heb net nogmaals goed gekeken naar de audio bestanden maar het blijken. bij nader in zien tog m4a-bestanden te zijn. ik ga eens googlen of ik dat kan converteeren. naar mp3
          want ik had ze op een stick gezet en nu geeft hij m4a aan.

edit met wat progjes gebrobeerd om het om te zetten maar ze geven allemaal aan error kruisje niet gelukt,enz.
          Last edited by donkey kong; Monday-21-11-2011, 17:32.

Comment

Oke let op!

Hier komt hij dan de tip van de dag.

Waarom speel je het niet af en neem je het tegelijkertijd weer op. Zo doe ik dat ook wel eens met achterlijke tune's die ik dan op youtube zie en op me gsm wil hebben als beltoon. Gewoon afspelen over je geluidskaart sturen output --->> input. Rec in je weet ik veel wat programma je wil gebruiken voor opname's en tadaa klaar.

Dit zou zelfs al kunnen met een jack jack kabel. Gewoon hoofdtelefoon laptop naar input laptop. Niet vergeten het even op line te zetten. Klaar.

Comment

heey tnx dat werkte heb het her opgenomen in virtual dj.
              effe bij knippen klaar.

bij deze opgelost.

Comment

Zo kan het inderdaad ook, maar er is nog een iets betere en wat ook sneller gaat.

DVD Video soft, veel programma's in 1. Zo zit er ook en Video to audio convertor dat alle video formaten omzet naar een mp3 bestand in hoge kwaliteit. Erg handig voor b.v. karaoke. Maar je hebt ook Youtube to mp3 converter er tussen zitten wat handig is als je b.v. een tune of muziek van Youtube wilt hebben. Google maar eens op dvd video soft, daar vindt je alle losse programma's hier voor.

Comment

Working...
                X