Announcement

Collapse
No announcement yet.

Speakers thuisgebruik

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Speakers thuisgebruik

Mijn vader is op zoek naar nieuwe speakers voor naast onze computer. Het is vooral gewoon dingen opzoeken, spelletjes spelen, en films/foto's bewerken. Mijn vader maakt ook altijd een video als ik op een feest heb gedraaid. Maar we missen echt heel wat bas in die computerspeakertjes! We zijn daarom op zoek naar nieuwe speakers. Het liefst niet hoger dan 30cm. Met een leuke bas, en goed geluid. We zijn niet op zoek naar een setje met een subwoofer, want dan wordt de huisvrouw boos:D:D! Ik zat al te kijken naar de KRK RP5 actieve studio monitor. Het budget licht rond de €300

mvg, Jan Petersen

voor home entertainment zijn de logitech setjes erg goed, iets teveel bass miss..

Comment

zelf heb ik er een setje JBL LX series aan hangen.
      klinken ook heel goed voor een computer setje.
      al zijn het eigenlijk huiskamer speakers.

Comment

Het probleem is dus dat ik geen subwoofer of versterker kwijt kan. Een beetje leuk Logitech setje geeft te veel bas, en als je er een neemt zonder sub dan heb je gewoon GEEN bas.

Comment

Voor naast de PC zou ik de ION Desk Rocker eens proberen, momenteel bij Bax te koop voor maar € 29,-. Ik heb ze zelf ook en voor naast de PC is het een leuk setje, met genoeg bas. Er zit ook nog een bas-boost op voor als je de gewone bas nog niet genoeg vind. Voor dat geld zeker eens te proberen, je kunt je er geen buil aan vallen.

Comment

Originally posted by René Sance View Post
            Voor naast de PC zou ik de ION Desk Rocker eens proberen, momenteel bij Bax te koop voor maar € 29,-. Ik heb ze zelf ook en voor naast de PC is het een leuk setje, met genoeg bas. Er zit ook nog een bas-boost op voor als je de gewone bas nog niet genoeg vind. Voor dat geld zeker eens te proberen, je kunt je er geen buil aan vallen.
            Die hebben we dus op dit moment! Ik vind hem niet echt goed klinken en ik mis Bas en volume!! Ik denk dat we de KRK eens gaan beluisteren!

Comment

Ik zou dan persoonlijk voor een 6 of 8 inch setje gaan als je er geen subwoofer bij wilt. Een 5 inch woofer mist toch een beetje laag.

Comment

Keuze is gemaakt, KRK RP6 actieve studio monitor.

Comment

Overigens raad ik je ook gelijk een setje Mopads aan. Is toch een flink verschil met isolatie, plus je kunt je speakers beter op je oren richten. :)

Comment

2, met gratis Mopads en 2 euro goedkoper ;)

Comment

creative towers? naja, je hebt je keuze gemaakt hoorde ik ;)

Comment

Working...
                      X