Announcement

Collapse
No announcement yet.

stuurprogramma

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Rick View Post
    Op de MK4 kun je direct bronnen aansluiten, dus je kunt je NDX 400 dan aansluiten op de ingangen van de MK4.
    Ja, maar dat wil ik niet, ik wil via mijn NDX400(heb er 2) cd's kunnen afspelen en die ook allebij aansluiten op mengpaneel(moet nog nieuwe kopen wordt 3 of 4 kanaals) en dan de hercules mk4 alleen via pc en die ook aansluiten op mijn mengpaneel. Zodat ik eigenlijk in totaal 3 kanalen in heb steken(2 van mijn NDX en 1 van mijn mk4)

Comment

Oh, op die manier. Dat is ook gewoon mogelijk, want de MK4 heeft twee uitgangen. Persoonlijk zou ik er dan wel voor kiezen om de MK4 op twee kanalen binnen te laten komen op je mengpaneel, zodat je kunt voorbeluisteren via je mengpaneel. De faders van je MK4 laat je dan volledig openstaan en je gebruikt dan de faders + crossfader van je mengpaneel.

Dan zou je dus een vierkanaals mengpaneel nodig hebben. ;)

Output 1-2 is dan van je linker deck, output 3-4 is dan van je rechter deck op de MK4.

Comment

Oh, op die manier. Dat is ook gewoon mogelijk, want de MK4 heeft twee uitgangen. Persoonlijk zou ik er dan wel voor kiezen om de MK4 op twee kanalen binnen te laten komen op je mengpaneel, zodat je kunt voorbeluisteren via je mengpaneel. De faders van je MK4 laat je dan volledig openstaan en je gebruikt dan de faders + crossfader van je mengpaneel.

Dan zou je dus een vierkanaals mengpaneel nodig hebben. ;)

Output 1-2 is dan van je linker deck, output 3-4 is dan van je rechter deck op de MK4.
        Oh, je kan dus op een 4 kanaals de linker en rechterdek van je mk4 appart aansluiten? Zodat je het nog kunt luisteren terwijl je hem al laat in komen om te beatmixen.

Comment

Precies!

Comment

Precies!
            oké, dan ben ik verder geholpen ;)
            Dankje.

Comment

Kent er iemand misschien nog een goedkope controller?
              Eentje die je 2e hands onder de 100 euro kunt vinden maar je moet hem wel op een mengpaneel kunnen aansluiten

Comment

Working...
              X