Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor intern recording

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor intern recording

Goedendag,

Ik heb onlangs de traktor scratch pro software voor mijn pc, met de audio 2 DJ, verder gebruik ik mijn Numark M1 mixer en Numark NDX800's als controllers.
    Nu wil ik de audio recorder gebruiken om opnames te maken en neemt het puur de tracks op, en ben ik (volgens mij) niet in staat om met mijn apparatuur de gain, treble en/of bass intern te besturen bovendien heb ik geen sneltoets op mijn cd-speler voor het voorbeluisteren (zeker niet op mijn mixer), ik gebruik mijn cd spelers voor Cue, pause play, loops, effecten, scratch noem maar op, maar wil dus met recorden de gain, treble and bass ook aanpassen en op een later moment inbrengen en extern besturen etc. Ik zoek hierop dus een oplossing, ik dacht aan de Traktor X1, maar ik weet niet in hoeverre dat mijn wensen vervult, ik zoek dus een midi controller of mixer die dus de interface heeft dat ik in Traktor de gain, treble en bass extern kan besturen en ook intern op de recordings werkt, en een sneltoets heeft voor het voorbeluisteren zodat je niet de ruis er tussendoor hoort wanneer je een CUE-point zet oid.

Ik hoop dat mijn probleemstelling duidelijk is.

Mvg,

Loran
Working...
X