Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studio Bouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

[QUOTE=DJMa5treat;117660

Ik heb nog wel een tip: Ga eens een keer langs bax, vraag of ze ... keyboards willen klaarzetten zodat je ze kan uitproberen. //
    Oke zal ik morgen doen uit school , ( ik rij er langs ;p)

Comment

Ik heb even gekeken, en wat vind je hiervan? Hij is niet duur, er zitten veel toetsen op, en ook veel functies! Hier moeten wel nog boxen bij, en software. Maar als je de software eenmaal hebt, heb je wel weer plugins voor de software.

Vergelijk bijv. eens een heel goedkoop keyboardje dat nog net aan je eisen voldoet en die ene die ik heb laten zien, en eentje van 200 eur. Kan je ook voelen of het het extra geld waard is.

EDIT: Hier ff een paar keyboards:
      De Key 49 van ION is een 49-toets USB/MIDI keyboard controller met octave up en down knoppen, een toewijsbare dataslider en het Ableton Live Lite produceer softwarepakket meegeleverd!

De Oxygen 61 is een populaire MIDI controller en zit nu in een nieuw jasje. Hij heeft 61 aanslag gevoelige toetsen en is dus geschikt voor in de studio en op het podium. Daarnaast heeft hij 8 draaiknoppen en 9 faders.

Vraag maar of ze die voor je willen klaar zetten, en vraag daar ook advies, over keyboard, aansluiting, boxen, software en wat je nog meer kunt verzinnen! En martijntje27 heeft even goed uitgelegd wat ik ook probeerde te formuleren, maar wat blijkbaar niet is gelukt! :p
      Last edited by Guest; Sunday-18-12-2011, 17:21.

Comment

Originally posted by djjaap View Post
        Is Fl studio een Goed Programma ik gebruik het nu al 3 jaar ofzo maar ik geloof dat je met Ableton Beter Muziek Maakt.
        Deze vraag heb ik al 100x gehoord...
        Het programma wat je gebruikt zorgt niet automatisch voor goede tracks...
        De persoon die het programma gebruikt zorgt voor goede tracks! ;)
        Ook al heb je een MacBook, Krk's en een Akai MPK... Dat maakt niks uit kwa kwaliteit van je tracks/producties.
        Ik vind persoonlijk FL Studio het beste programma ooit! :D

Comment

Dankje Iedereen , Maar hoe komt het dat het geluid achter loopt als ik op mijn dumpad een toets indruk en van mijn microfoon ook dan zeg ik hoi en dan halve seconden daarna hoor je hoi echt heel iriritand hoe komt dat?

Comment

Originally posted by martijntje27 View Post
            Deze vraag heb ik al 100x gehoord...
            Het programma wat je gebruikt zorgt niet automatisch voor goede tracks...
            De persoon die het programma gebruikt zorgt voor goede tracks! ;)
            Ook al heb je een MacBook, Krk's en een Akai MPK... Dat maakt niks uit kwa kwaliteit van je tracks/producties.
            Ik vind persoonlijk FL Studio het beste programma ooit! :D
            Toch valt er nog iets op te zeggen: Als je studio monitors hebt die een perfect geluid weergeven, kan je beter horen hoe je track klinkt dan als je computer speakertjes gebruikt van voor de prehistorie :p

Comment

Dankje Iedereen , Maar hoe komt het dat het geluid achter loopt als ik op mijn dumpad een toets indruk en van mijn microfoon ook dan zeg ik hoi en dan halve seconden daarna hoor je hoi echt heel iriritand hoe komt dat?
              Misschien ligt het aan je instellingen of de aansluiting. Het kan zijn dat er iets in je kabel niet goed werkt en dat er daardoor een slechte verbinding is...

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
                Toch valt er nog iets op te zeggen: Als je studio monitors hebt die een perfect geluid weergeven, kan je beter horen hoe je track klinkt dan als je computer speakertjes gebruikt van voor de prehistorie :p
                Jaaaaaa Daarom zoek ik nog Goede boxen ik heb nu super grote er op die op een 10 euro versterker staan .

Comment

Jaaaaaa Daarom zoek ik nog Goede boxen ik heb nu super grote er op die op een 10 euro versterker staan .
                  Budget? Passief of actief? 2 toppen of ook een sub? Etc..

EDIT: Misschien ben ik wel een beetje kort door de bocht. Ik weet niet wat je eisen zijn, dus zou ik dat wel willen weten. Maar als ik jou was zou ik gewoon voor de klassieke KRK gaan. als je een dubstep producer bent, zou ik voor een extra sub gaan, wat het (jammer genoeg) wel een stuk duurder maakt. Als je een gemiddelde electro, techno en /of house producer bent met een niet al te grote kamer bent, neem deze, of de witte variant, die 1 week wachttijd heeft i.p.v. 2. Ik zou wel de set nemen met de mopads, want dan krijg je meer korting. Als je een iets grotere kamer, dan neem je de RP 6. Deze is wel duurder, maar er is bij eiland muziek een aanbieding (tenzij hij is afgelopen) waar je voor 500 euro er standaards bij krijgt.
                  Last edited by Guest; Sunday-18-12-2011, 17:47.

Comment

Uhh Das wel best wel duur Zouw ik niet gewoon zo een soort logotish setje met 5 boxjes en sub bij de mediamarkt kunnen halen?

Comment

Voor 10 euro :-D

Zeg maar eens wat je niet duur vindt (in getallen)
                      Last edited by Guest; Sunday-18-12-2011, 18:01.

Comment

Originally posted by DJMa5treat View Post
                        Voor 10 euro :-D
                        Nee ik zat aan zo iets te denken http://lmgtfy.com/?q=Logitech+Speakerset+Z506

Comment

En dat vindt jij geschikt voor je studio? Je met degelik geluid hebben, zodat je de fouten in je numer goed kunt horen, i.p.v. dat je uren moet zoeken.

Comment

Volgens mij komt daar wel Goed geluid uit, zo ie zo beter als mijn boxen nu die aan mijn pc staan

Comment

Het is een surround set. Die zijn beter voor in de woonkamer dan in de studio. Neem dan op z`n minst studio monitors. En er is ook nog een andere optie 2e hands!

Comment

Ja dat klopt maar ik wil niet te duure Monitoren ik wil rond de 100 euro

Comment

Working...
                                X