Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studio Bouwen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ah. eindelijk een getal waar ik me aan kan houden! :-D

Comment

Voor 100,- heb je een mooi setje studio monitoren hoor! ;)
      Ik heb zelf deze: http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html
      Komt echt prima geluid uit! :D

Comment

Originally posted by martijntje27 View Post
        Voor 100,- heb je een mooi setje studio monitoren hoor! ;)
        Ik heb zelf deze: http://www.bax-shop.nl/koopjes-kelde...t-details.html
        Komt echt prima geluid uit! :D
        Ja naar die had ik ook al gekeken alleen dan heb ik niet echt bass :( volgens mij

Comment

Lijkt mij wel goed! Het ziet ernaar uit dat er genoeg mensen zijn die goede ervaringen hebben met dit setje, dus ik zou als je toch langs gaat even luisteren!

Comment

Als je ze niet te hard wilt hebben komt hier prima bas uit..

Comment

Originally posted by dj_rob View Post
              Als je ze niet te hard wilt hebben komt hier prima bas uit..
              Precies. En in een studio hef je ook geen al te hoog volume, dus ik zou deze maar nemen. Ik heb bij Ba wel wat andere dingen gevonden, maar daar waren dan of geen reviews van of er was een lange levertijd. Ik zou daar voor de zekerheid ook andere boxen kopen in het zelfde prijs segment.

Comment

Ik denk dat ik dan toch voor die Boxjes ga maar ik zit nog steeds met dat probleem met mijn microfoon. Dat hij achterloopt, heeft iemand hier een oplossing voor?

Comment

Is dat ook zo als je bijvoorbeeld je pattern afspeelt?
                  Duurt het dan ook een halve seconden voordat ie start?

Comment

Nee Ik heb het Niet met dat soort dingen Als ik bijvoorbeeld met traktor doe heb ik het ook dat hij achter loopt en met fl studio ook

Comment

Hmm.. Dat is raar, controleer je audioinstellingen is op "latency" ;)
                      Als je FL opstart druk dan op F10 en ga dan naar je audioinstellingen, dan zie je daar een balkje die je naar links en rechts kunt schuiven druk dan op de rechtermuisknop terwijl je op het balkje staat... Probeer het nu nog eens ;)

Comment

Originally posted by martijntje27 View Post
                        Hmm.. Dat is raar, controleer je audioinstellingen is op "latency" ;)
                        Als je FL opstart druk dan op F10 en ga dan naar je audioinstellingen, dan zie je daar een balkje die je naar links en rechts kunt schuiven druk dan op de rechtermuisknop terwijl je op het balkje staat... Probeer het nu nog eens ;)
                        YEEEEEEEEEEEEEEEH Eindelijk hij doet het , echt raar alleen er is geen balkje bij mij want ik heb zoe en asio driver .maar hij doet het nu goed :p:p

Comment

Mooi zo! ;)

Comment

Alleen Nu volgende probleem als ik hem op asio wil zetten komt er steeds : ERROR NOT ENOUGH ASIO OUTPUTS CHANNELS AVAILBLE . AT LEAST 2 CHANNELS ARE NEEDED

Comment

Heb ik volgens mij ook een keer gehad ;)
                              Moet je ff bij je Asio instellingen kijken in FL... Dan zie je daar je inputs en outputs staan en volgens mij zie je dan bij sommige kruisjes staan, die zal je ff moeten uitzetten en kijken of het dan lukt ;)

Comment

Working...
                              X