Announcement

Collapse
No announcement yet.

Studio inrichten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Studio inrichten

Ik heb een Traktor S4, Traktor 2.1.2 software, Akai APC 40 met Ableton Live 8.2.5 software.
    Via mijn Windows 7 PC gebruik ik de externe geluidskaart van de Traktor S4 om alles aan elkaar te knopen.
    Dit werkt op zich prima.
    Nu wil ik meerdere microfoons aansluiten en live instrumenten.
    Deze wil ik individueel kunnen bedienen.(OK als traktor en Ableton over 1 kanaal binnenkomen)
    Via de rca outputs van de Traktor S4 wil ik nu e.e.a. gaan uitbouwen.
    De gehele compositie wil ik weer kunnen opnemen en bewerken in de comp.
    Ik weet alleen niet wat ik exact nodig heb en of dat kan.
    Aangezien je niet kan werken met meerdere geluidskaarten in Ableton moet je volgens mij met een externe mixer(en misschien geluidskaart?) gaan werken.
    Heeft iemand een idee wat de beste oplossing is?

Met deze mixer kun je alles via fire wire appart opnemen. Elk kanaal op de mixer kun je dus appart op je pc opnemen. Hier kun je dus op elke schuif een instrument of andere microfoon zetten of een s4 controller of wat dan ook wat jij maar wil.

Met adobe edition en solar werkt het prima dus lijkt me niet dat ableton niet zal werken.

Wij hebben deze mixer toen helaas niet gekocht omdat deze toen nog een stuk duurder was en de opname functie niet zo gek belangrijk was voor ons. Nu werken we met de gewone zed 420 eigenlijk het zelfde maar dan zonder de fire wire. Deze kan maar 2 kanalen appart opnemen.

Comment

Originally posted by ronennieshow View Post
      Met deze mixer kun je alles via fire wire appart opnemen. .
      Link is verlopen, al binnen 1 dag :|

EDIT: Laat maar. Zal wel aan mijn internetverbinding liggen, aangezien ik hem 3 keer heb geladen, 2 keer deed hij het niet, 3e keer wel

Comment

Bedankt voor je reactie.
        Hij ligt wel een stuk boven mn budget, maar het idee begrijp ik.
        Ga eens kijken of er wat binnen mijn budget te krijgen is.

Comment

Working...
        X