Announcement

Collapse
No announcement yet.

DDM4000 & Numark NDX800's

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• DDM4000 & Numark NDX800's

Goedendag,

Ik heb reeds een Behringer DDM4000 aangeschaft, nu wil ik deze net als mijn NDX800 CD-spelers in Traktor configureren, maar wanneer ik het (hopelijk goede) tsi file importeer, kan ik de hi mid lo nog niet manipuleren (het blijft hetzelfde in Traktor wanneer ik iets bestuur). De Mixer zelf had ik al midi ingesteld dus ik zou niet zo goed weten wat ik verkeerd doe. Hopelijk kan iemand mij verder helpen.

Loran

je hebt als goed is bij je ddm4000 een midi spread sheet gekregen met allerlei midi note's je kunt deze dus alijd zelf toevoegen in de opties,

verder heb je ook al je ddm kanalen op midi staan duz ook je xfader en je sampler?

Comment

Originally posted by JONKIE View Post
      je hebt als goed is bij je ddm4000 een midi spread sheet gekregen met allerlei midi note's je kunt deze dus alijd zelf toevoegen in de opties,

verder heb je ook al je ddm kanalen op midi staan duz ook je xfader en je sampler?
      Oke dan ga ik morgen met de hulp van het spreadsheet maar even aan de slag, en hoe bedoel je toevoegen bij opties? Generic midi toevoegen bij controller manager? en dan zelf alles 'Add In' of iets dergelijks? En verder had ik alles midi geselecteerd ja, maar het zou met een tsi bestand in feite moeten lukken, mijn midi settings van mijn mixer staan goed, ik zie wel als ik een button aanraak dat het lichtje brand zegmaar in Traktor (CTRL)

Comment

ja dat bedoel ik,

Gewoon de funcie toevoegen, midi note toevoegen en dan het gedrag van de knop/fader/led/draaiknop instellen, en dan zou het moeten werken, ik zou dan wel even een nieuwe tsi maken als back up, en misschien online zeten voor andere gebruikers, van ddm/ndx gebruikers!

(ik heb de zelfde combi, maar draai nooit midi via mijn ddm, ik laat het geluid van mijn laptop naar mijn ddm lopen gewoon analoog!

Comment

ja dat bedoel ik,

Gewoon de funcie toevoegen, midi note toevoegen en dan het gedrag van de knop/fader/led/draaiknop instellen, en dan zou het moeten werken, ik zou dan wel even een nieuwe tsi maken als back up, en misschien online zeten voor andere gebruikers, van ddm/ndx gebruikers!

(ik heb de zelfde combi, maar draai nooit midi via mijn ddm, ik laat het geluid van mijn laptop naar mijn ddm lopen gewoon analoog!
          bedankt ik ga even aan de slag, wellicht hoor je later nog van me ;)

Comment

op midi staan bedoel je trouwens mee dat ik vanuit de midi settings in de mixer alles aanvink neem ik aan? (vraagje voor de zekerheid)

Comment

Originally posted by Loranzz View Post
              op midi staan bedoel je trouwens mee dat ik vanuit de midi settings in de mixer alles aanvink neem ik aan? (vraagje voor de zekerheid)
              ja idd dat bedoel ik, je hoeft natuurlijk niet alles aan te vinken, maar dan mis je vaak wel net die ene functie!

Comment

Working...
              X