Announcement

Collapse
No announcement yet.

Laptop + Harde schijf

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Laptop + Harde schijf

hallo leden,

graag wil ik al mijn nummers van mijn harde schijf in traktor scannen, zodat ik gewoon in traktor kan zoeken door alle mapjes. in het totaal is het ongeveer 800 gb muziek.

alvast bedankt,

groetjes Dj-Tj

Dan moet je volgens mij een soort van mappen. Maar zeker weten doen ik het niet!

Comment

Het zal even duren maar dan werkt het ook gewoon.
      Pak de map van je externe schijf ( dus deze computer en dan de externe schijf) Deze word dan geselcteerd. Dus niet openen alleen selecteren. Sleep nu deze afbeelding naar tractor en laat deze los in je muziek archief.

Nu krijgt je pc het even warm. Rammelt een flinke poos.

Nergens aankomen. Dus wachten. En tadaa nu naar een tijdje staan alle nummers ook in tracktor.

LET OP! Als je tractor opstart kan het zijn dat eerst heel je muziek archief gecontroleerd word op bestaan ( consistesy test ). Hangt de schijf er dan niet aan dan kent hij deze nummers dus ook niet! Ook zal het wel behoorlijk even duren voordat dan deze test gedaan is. Dan duurt het dus lang voordat je aan de gang kunt met tracktor. Er zijn hiervoor 2 mogelijkheden. 1 Zet deze test uit. 2 druk gewoon op anuleren als het bezig is.

Comment

bedankt,

ik zal het doen! waarschijnlijk lukt het gewoon!

Comment

Working...
        X