Announcement

Collapse
No announcement yet.

Samson C01 & PC

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Samson C01 & PC

Hallo,
    Ik heb de Samson C01 Microfoon Gekocht , en daarbij zaten geen Kabels :$
    Kunnen Jullie mij vertellen welke Kabel ik moet komen om die microfoon Via USB-Port in mijn Computer te Doen
    - Dj Jorn ;)

Euhm, ik hoop dat je dan de C01 usb gekocht hebt, want de gewone C01 kan je niet zomaar via usb aansluiten.
    Indien je de gewone C01 gekocht hebt, zou ik proberen om deze geruild te krijgen voor een usb versie.
    Indien je toch de usb versie hebt, zouden hier normaal gezien kabels moeten bijzitten.
    In de handleiding staat wat er allemaal bij in de doos zit, maar dat kan ik zo even uit m'n hoofd niet zeggen

Comment

Denk er aan dat je bij de normale C01 ook nog phantom power (fantoomvoeding) nodig hebt om hem aan de praat te krijgen. Dan praat je al gauw over een audio interface van 120 euro wil je dat in goede kwaliteit op je computer krijgen.

Als de C01 bij ons gekocht is kun je hem indien gewenst terugsturen via het antwoordnummer (zie klantenservice -> Garantie & Retouren) en aangeven dat je met bijbetaling de C01USB wilt.
      Let echter wel op dat je dan alles in goede staat terugstuurt, om te voorkomen dat we maar een deel van het bedrag kunnen crediteren.

Comment

Working...
      X