Announcement

Collapse
No announcement yet.

Dj Laptop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Dj Laptop

Hallo allemaal,

Komende 2 maanden wil ik een nieuwe laptop kopen zodat ik mijn numark ndx 800's daarop kan aansluiten en besturen d.m.v. traktor.
    Ik heb al naar verschillende laptops gekeken. Apple ben ik totaal geen fan van dus dat wordt hem niet..

Wat denken jullie van deze?

Find a great collection of Laptops, Printers, Desktop Computers and more at HP. Enjoy Low Prices and Free Shipping when you buy now online.

(hp envy 14 beats edition)

Mvg,
    Chris

Heb je een bepaald budget?

Ik weet dat er veel mensen erg te spreken zijn over de Apple Macbook (Pro), en de HP ProBook.

Comment

Naar mijn mening te duur voor hetgeen je er mee gaat doen.
      Belangrijk voor geluid is een voldoende snelle processor en ram geheugen.
      Grafische kaart is niet echt belangrijk om audio mee af te spelen.
      Als het echt voor on the road gebruik is, zou ik absoluut eens naar het merk Lenovo krijgen.
      Zij hebben zeer degelijke laptops voor een heel mooie prijs.

Comment

Tot de 1000 ongeveer. Ik wil geen macbook's, totaal geen fan van.

Comment

Originally posted by showtechnics View Post
          Naar mijn mening te duur voor hetgeen je er mee gaat doen.
          Belangrijk voor geluid is een voldoende snelle processor en ram geheugen.
          Grafische kaart is niet echt belangrijk om audio mee af te spelen.
          Als het echt voor on the road gebruik is, zou ik absoluut eens naar het merk Lenovo krijgen.
          Zij hebben zeer degelijke laptops voor een heel mooie prijs.
          Ik wil er ook meer mee gaan doen dan alleen muziek. Ook voor studie en vrije tijds zaken bedoeld. Dus ook voor wat grotere games zoals bf3 en mw3.

Comment

Een laptop nemen als dj laptop en als game laptop samen? lijkt mij niet zo'n goed idee

Comment

Originally posted by Toelen View Post
              Een laptop nemen als dj laptop en als game laptop samen? lijkt mij niet zo'n goed idee
              mij ook niet.

Comment

dan zou je beter kiezen eerst 1 voor dj en later een vaste pc ofzo om te gamen.

Comment

Het best is inderdaad een aparte laotop om te gebruiken als dj, ik draai zelf niet met een laptop maar ik heb wel een aparte HP probook waar de software op draait voor de lichten (cuelux) verder staat er op die laptop niets.

Comment

Originally posted by vantrilo View Post
                    Ik wil geen macbook's, totaal geen fan van.
                    Dan is dat ook weer even duidelijk!:smile:

Comment

begrijp niet waarom, maar iedereen zijn mening

Comment

Bij mij is afgelopen 2 dagen Traktor al 3 keer gecrashed en krijg ook regelmatig blauwe schermen. Ik ga dus zeker voor een macbook.

Maar terug op het onderwerp Houd je muziek bezigheden en gamen gescheiden.

Comment

Ik doe al sinds ik een laptop heb altijd alles met 1 laptop. Ik heb hier eigenlijk nog nooit echt problemen mee gehad. Ik zie hier dus geen echt probleem in. Ik geloof namelijk ook niet echt dat je gaat gamen en draaien tegelijk. Dus dan zal dat ook weinig problemen geven.

Als je een vrij road proef systeem zou willen zou je kunnen kijken naar de hp probook serie's. Hiervan zijn er veel verschillende dus ook vast 1 die aan jou wensen en eisen voldoet. Mooie ervan is dat ze eigenlijk allemaal een aluminium casing hebben en een morsbestendig toetsenbord.

@ Mescalino
                          Misschien past de laptop zich aan op de gebruiker ;)
                          Geloof me het heeft ook te maken met hoe je ermee omgaat. Als je mij een mac zou geven weet ik ook zeker dat ik die net zo goed over de zijk kan krijgen. Een mac en een windows zijn 2 verschillende machine's dat geloof ik graag. Maar als je er niet op de juiste manier mee omgaat kun je beide systemen gewoon over de rooie krijgen.

Comment

Originally posted by Mescalino View Post
                            Bij mij is afgelopen 2 dagen Traktor al 3 keer gecrashed en krijg ook regelmatig blauwe schermen. Ik ga dus zeker voor een macbook.
                            Tsja, ik draai al 6 jaar moet een oude IBM Thinkpad (Windows XP en Virtual DJ) zonder enig probleem... ligt toch echt aan het gebruik en onderhoud hoor!

Mac's kunnen ook crashen (zeker als ik er aan zit). Een laptop aanschaffen die dubbel zo duur is lost je probleem niet op.

Comment

Working...
                            X