Announcement

Collapse
No announcement yet.

virtual dj besturen met mengpaneel

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• virtual dj besturen met mengpaneel

hallo,

ik heb een mengpaneel (5 kanaals) en die wil ik gewoon aan mijn versterker houden maar ik vroeg me af of ik met een usb kabeltje van mijn mengpaneel naar mijn pc (voor virtual dj) dan ook de virtual dj kan besturen en dan gewoon met fader start enzo.

mbg schuertje

Wat voor een mengpaneel heb je? Merk en type aub.

Comment

Als je een volledige midi interface op je mengtafel hebt is dit mogelijk, maar dit hangt af van welke mengtafel je hebt.

Comment

Beste

Je hebt een zogenaamde USB soundkaart nodig

Als deze op je laptop geinstaleerd is kan je in viertual DJ meer dere uitgangen kiezen

Musiclover

Comment

Originally posted by Musiclover View Post
          Beste

Je hebt een zogenaamde USB soundkaart nodig

Als deze op je laptop geinstaleerd is kan je in viertual DJ meer dere uitgangen kiezen

Musiclover
          Volgens mij het je niet zo goed naar de vraag gekeken. Wat de topic starter namelijk graag wil is via zijn mengpaneel de software bedienen als in een midi controller. Er word niet gevragen naar meer uitgangs kanalen. Dus dan is een externe geluidskaart compleet overbodig en niet nodig.

Het gaat er dus nog steeds om dat we moeten weten welke mixer en welk type het is of het wel of niet kan. Zonder deze info kunnen we hem helaas niet helpen.

Comment

Working...
          X