Announcement

Collapse
No announcement yet.

Cursus FL Studio

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cursus FL Studio

Hallo forum-leden,

Ik ben opzoek naar iemand die mij een klein beetje de basis van FL studio kan uitleggen. Ik ben al een hele tijd aan het DJ'en, en vind het ook wel leuk om af en toe een mixje te maken. Nu lijkt mij het leuk om ook te gaan produceren, en ik weet dat ik nooit de top zal halen o.i.d, maar dit wil ik ook niet! Ik wil gewoon een beetje zelf kleine house trackjes proberen te maken. Het makkelijkst is om dit (denk ik) te doen via Teamviewer. Ik heb zelf een klein keyboardje (ION Discover Keyboard USB) vanmiddag binnen gekregen van bax (:
    En een XENYX 502. Dit is dan een beetje mijn mini thuis studio.
    Zou iemand mij kunnen helpen?

Lars

Bekijk je favoriete video's, luister naar de muziek die je leuk vindt, upload originele content en deel alles met vrienden, familie en anderen op YouTube.

Comment

in een cursus van een paar uur leer je ipc niks waar je echt iets aan hebt.

Als iets in je hoofd zit moet je daar gericht naar gaan zoeken op youtube, over duizenden plugins staan daar (gratis :D) tutorial ;)

Succes!

Comment

ik weet niet hoever zwolle voor je is maar dna kan ik je nog wel een en het ander uitleggen over fl studio.

Comment

Working...
        X