Hallo allemaal,
ik ben nu een paar maanden bezig met een studio maken. In de studio wil ik hip hop (rap) gaan opnemen, gewone zang, en ik wil er mijn beats blijven producen (hip hop, Trance, dubstep, electro) en blijven draaien.
peciale ruimte in huis laten isoleren, heb inmiddels dit allemaal;
Mac Pro dual core & Macbook air met & twee monitors met o.a. logic pro, ableton live, garageband en reason 6. Plugins o.a. massive, fm8 & autotune evo, Z3ta+ en Nexus 2
Ik gebruik deze als microfoon.
Samson G- Track
inclusief popfilter, statief & shockmount.
nieuwe mic. is inmiddels bestelt:
boxen:
Krk rp-6
draaitafel:
Pioneer DDJ-T1
koptelefoon:
Pioneer hdj-2000
een usb keyboard, een acer met studiocraft, Fruity Loops en Nexus 2, een elektrisch drumstel en een elektrische gitaar.
En ik heb nog een budget over van 900 euro
nu vroeg ik me sowieso af, wat er nu aan dit lijstje mist, wat moet er nou nog bij mijn studio?!
Sowieso zie ik vaak mensen met een versterker werken, waar ik het nut niet helemaal van snap. Kan iemand mij dit uitleggen?
graag hulp bij het afmaken van de studio!
ik ben nu een paar maanden bezig met een studio maken. In de studio wil ik hip hop (rap) gaan opnemen, gewone zang, en ik wil er mijn beats blijven producen (hip hop, Trance, dubstep, electro) en blijven draaien.
peciale ruimte in huis laten isoleren, heb inmiddels dit allemaal;
Mac Pro dual core & Macbook air met & twee monitors met o.a. logic pro, ableton live, garageband en reason 6. Plugins o.a. massive, fm8 & autotune evo, Z3ta+ en Nexus 2
Ik gebruik deze als microfoon.
Samson G- Track
inclusief popfilter, statief & shockmount.
nieuwe mic. is inmiddels bestelt:
boxen:
Krk rp-6
draaitafel:
Pioneer DDJ-T1
koptelefoon:
Pioneer hdj-2000
een usb keyboard, een acer met studiocraft, Fruity Loops en Nexus 2, een elektrisch drumstel en een elektrische gitaar.
En ik heb nog een budget over van 900 euro
nu vroeg ik me sowieso af, wat er nu aan dit lijstje mist, wat moet er nou nog bij mijn studio?!
Sowieso zie ik vaak mensen met een versterker werken, waar ik het nut niet helemaal van snap. Kan iemand mij dit uitleggen?
graag hulp bij het afmaken van de studio!
Comment