Het forum is niet langer in gebruik. De informatie op het forum blijft beschikbaar, maar het is niet langer mogelijk om te reageren. Voor het laatste nieuws, achtergronden en advies verwijzen we je graag door naar onze website, blog en het keuzehulp-overzicht.
Ik zou WinAmp downloaden, deze heeft een automix functie en is zeer stabiel. Gebruik hem thuis altijd als ik muziek wil luisteren, ideaal programma. :)
[edit] Even topictitel aangepast voor de duidelijkheid.
Het gaat er echt om dat er geen dubieuze stiltes vallen we hebben die dag niet zelf de tijd om te draaien dus zijn we aangewezen op me vriendelijke vriend mr laptop.
Het gaat er echt om dat er geen dubieuze stiltes vallen we hebben die dag niet zelf de tijd om te draaien dus zijn we aangewezen op me vriendelijke vriend mr laptop.
ik kwam die dag toch ook? ;) ik rochel het wiel :P
je kunt b.v. ook itunes met auto dj functie gebruiken, dat schijnt ook nog aardig te werken :).
Verders zijn er nog HEEL veel tools.
Winamp is idd ook een goede, even een plugin downloaden voor een crossfader en een gap killer en je bent er ook :)
Crossfader-achtig iets zit er al in, bij je equalizer. moet je even aanvinken, tijd instellen en de rest wordt voor je gedaan. Ohja, je kan ook nog kiezen voor random play. ;) Staat daar precies onder.
Comment