Announcement

Collapse
No announcement yet.

Muziekprogramma met automix-functie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Muziekprogramma met automix-functie

Met welk programma kan ik de hele dag muziek afspelen op een promodag met konniginnendag.

zoek een programma die zelf uit en inmixt wat raden jullie me aan?

Ik zou WinAmp downloaden, deze heeft een automix functie en is zeer stabiel. Gebruik hem thuis altijd als ik muziek wil luisteren, ideaal programma. :)

[edit] Even topictitel aangepast voor de duidelijkheid.

Comment

Super titel kon zelf niet op wat geniaals komen.

winamp oke zal hem eens bekijken.

Het gaat er echt om dat er geen dubieuze stiltes vallen we hebben die dag niet zelf de tijd om te draaien dus zijn we aangewezen op me vriendelijke vriend mr laptop.

Comment

Heb net even gekeken, je kan de fade-time instellen tot 20 seconden. Lijkt me genoeg toch? ;)

Comment

Originally posted by Partysounddriveinn View Post
          Super titel kon zelf niet op wat geniaals komen.

winamp oke zal hem eens bekijken.

Het gaat er echt om dat er geen dubieuze stiltes vallen we hebben die dag niet zelf de tijd om te draaien dus zijn we aangewezen op me vriendelijke vriend mr laptop.
          ik kwam die dag toch ook? ;) ik rochel het wiel :P

je kunt b.v. ook itunes met auto dj functie gebruiken, dat schijnt ook nog aardig te werken :).
          Verders zijn er nog HEEL veel tools.
          Winamp is idd ook een goede, even een plugin downloaden voor een crossfader en een gap killer en je bent er ook :)

Comment

Crossfader-achtig iets zit er al in, bij je equalizer. moet je even aanvinken, tijd instellen en de rest wordt voor je gedaan. Ohja, je kan ook nog kiezen voor random play. ;) Staat daar precies onder.

Comment

Hey kevin jij kwam inderdaad ook bij het party sound promo team voor de rest zoek ik nog knappe single flyer dames hahah..

Comment

In BPM studio zit ook een auto fade functie verwerkt. Daar kan je de ratio zelf nog instellen.

Comment

virtual dj heeft ook een automix functie en laat geen stiltes vallen.
                  hij mixt alles mooi over elkaar heen.

Comment

pcdj

En wat denken jullie van pcdj red dan
                    Die kan ook zelf mixen hoor:)

Comment

Working...
                    X