Announcement

Collapse
No announcement yet.

audio interface+studiomonitoren+plugins

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• audio interface+studiomonitoren+plugins

Beste mensen,

Ik ben op zoek naar goede studiomonitoren en een goede bijpassende externe geluidskaart. Budget rond 350 euro. Iemand suggesties?

Verder ben ik op zoek naar goede vst pluggins om progressieve house mee te maken. Ja avicii style :p. Ik heb al Nexus en ben van plan om sylenth en massive aan te schaffen. Iemand nog suggesties???

MVG

Roderick

Is 350 het totale budget voor alles (dus ook de plugins?). Dat is me niet helemaal duidelijk.

Indien je voor 350 euro alleen een externe geluidskaart wilt en studio monitoren raad ik je het volgende aan:

Lexicon Alpha (65 euro dacht ik?) En prima ding!
    KRK RP 5 G2 (Met een setje Mopads van Auralex). Voor ongeveer 265 euro dacht ik?

Kom je uit op 340 euro om en nabij. Lijkt mij perfect voor je budget. Eventueel voor een 10tje de juiste kabels erbij en je hebt het echt perfect passend ;)!

Voor plugins (oftewel in jouw geval VSTi). Heb ik nog wel een aantal namen voor je. Stuur maar een mailtje via het bax PM gedeelte en ik zal wat namen opnoemen met de bijbehorende uitleg waarom je die zou gebruiken voor (bijv avicii) progressive house stijl.

Mag ik ook weten in welke DAW (digital audio workstation) jij werkt?

Succes Roderick!

Comment

Stuur maar een mailtje via het bax PM gedeelte en ik zal wat namen opnoemen met de bijbehorende uitleg waarom je die zou gebruiken voor (bijv avicii) progressive house stijl.
      Als je het leuk vindt om dat soort dingen uit te schrijven, mag je dat natuurlijk ook op het forum zetten in een apart topic. ;)

Comment

Originally posted by Rick View Post
        Als je het leuk vindt om dat soort dingen uit te schrijven, mag je dat natuurlijk ook op het forum zetten in een apart topic. ;)
        Snap ik, alleen ga ik dan mijn eigen forum in de weg zitten. Wellicht dat hierover te praten valt om samen te werken?

Ik hoor het wel via een PM @Rick.

Comment

Working...
        X