Announcement

Collapse
No announcement yet.

Vraag over Virtual DJ en Behringer: U-CONTROL UCA202

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vraag over Virtual DJ en Behringer: U-CONTROL UCA202

Goedemorgen,

Ik gebruik al sinds jaren Virtual DJ en Behringer: U-CONTROL UCA202 met een Reloop mengpaneel ertussen (tulp aangesloten), nu is mijn Reloop stuk en heb er een Soundcraft mengpaneel tussen zitten, alleen deze sluit ik met JAG aan (verlengplug van tulp naar jag).

Nu heb ik het verschijnsel dat de UCA202 steeds uitgaat (dus groene lampje uit, dus ook geen muziek) en als ik de USB kabel er weer opnieuw in doe dan gaat hij verder. Dit probleem had ik voorheen nooit.

Werkt deze UCA202 alleen direct tulp - tulp en niet via een JAG ???

Hoe kan ik dit oplossen.

Dat zal denk ik een 'samenwerkings-probleem' zijn, tussen de twee apparaten. Ik denk niet aan de software. Of staat de software niet goed in gesteld? want die moet je opnieuw instellen nadat je een nieuwe controller aansluit.

Maar ik ken de controllers verder niet, dus daarin zal iemand anders moeten helpen.

Comment

Klopt het dan, als ik elke keer een ander mengpaneel er aankoppeld dat ik de drivers dan opnieuw moet installeren. herkent hij het mengpaneel.

De laatste drivers staan op de laptop

Moet ik hem laten herkennen dat het een ander mengpaneel is

Comment

Originally posted by DjRRRenetjuh View Post
        Dat zal denk ik een 'samenwerkings-probleem' zijn, tussen de twee apparaten. Ik denk niet aan de software. Of staat de software niet goed in gesteld? want die moet je opnieuw instellen nadat je een nieuwe controller aansluit.

Maar ik ken de controllers verder niet, dus daarin zal iemand anders moeten helpen.
        Hoezo samenwerkingsprobleem?

Als er in beide gevallen een analoge mixer aan gehangen heeft (wat de topicstarter kan bevestigen of ontkennen), zou dit totaal niets mogen uitmaken. Ik noem het een vreemde samenloop van omstandigheden, maar geen compabiliteitsprobleem.

Wellicht is de USB-kabel of aansluiting wat losjes, waardoor hij minder goed contact maakt.

Comment

Het is een soundcraft mengpaneel en nu moet ik een verloopstekker van tulp naar jag gebruiken, normaal deed ik in de reloop direct de tulp in het mengpaneel.

Comment

Inderdaad vreemd toch gewoon audio out.
            Wat voor ingang gebruik je op het mengpaneel en zijn die verloopstekkers in orde ?

Comment

Ik denk dat het opgelost is, nadat ik de drivers van de U-CONTROL opnieuw geinstalleerd had, was het probleem verholpen.

Comment

Working...
              X