Announcement

Collapse
No announcement yet.

vdj le 7 soundcard probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Je zult bij de uotputs kunnen kiezen of je nog een koptelefoon wilt gebruiken (misschien ook wel meer???), en bij je inputs of je nog CD-spelers, etc. aan wilt sluiten. Bij de inputs kies je niks, en bij de outputs kies je je koptelefoon. Dan kan je daar vervolgens kiezen of je die handige draaiknopjes in het midden-boven wilt gebruiken om het volume van de boxen harder wilt zetten, of de faders die eronder zitten, en die daarvoor bedoeld zijn. Als het goed is moet je dan de master op linkerkanaal zetten, en de koptelefoon op het rechter. Nu zou hij het moeten doen.

Comment

oke dus dan kan je gwn een liedje aanklikken op play drukken en dan het liedje afspelen op de encore 2000???? en het geluid op de boxen

Comment

Waarom probeer je het niet gewoon? Beginnen met alle faders omlaag, als je een liedje start, de faders omhoog tot je genoeg geluid hoort. Het is niet schadelijk om dingen te proberen..

Comment

maar hoe moet ik het liedje op de vdj le 7 aanklikken en dan op mijn mengpaneel laden???? dat wou ik dus doen!!!

Comment

Er moet een knopje zijn waarmee je door al je liedjes kunt scrollen. Vervolgens is er een andere knop waarmee je het liedje kan laden, soms kan dat ook met dezelfde knop als de eerste. Vervolgens klik je op de play-knop van het desbetreffende kanaal.

Comment

bedoel je op de latop of op de encore want daar wil ik de liedjes op laden en op play drukken enzo maar moet je ook op de encore op een knopje drukken ofzo?????

Comment

Originally posted by dj-stan View Post
                maar hoe moet ik het liedje op de vdj le 7 aanklikken en dan op mijn mengpaneel laden???? dat wou ik dus doen!!!
                Je hebt een lijst met nummers staan. Dan KLIK je een aantal keer (2x is voldoende) op dat nummer met je muis, en dan komt het in een van de 2 decks te staan. Druk op je controller op een play-toets, en je nummer begint te spelen! Was dat nou zou moeilijk??!
                Dit kan ook allemaal op je controller, waar je hem ook voor hebt. Heb je al de handleiding doorgelezen? Het is namelijk duidelijk dat je geen idee hebt welke knop waar voor is, zelfs de play-knop herken je niet.

Comment

dat wel maar waar moet ik hem dan op zetten :cd,usb1 of usb2
                  boven op de encore staat ook bij deck 1:deck 1 of line 1
                  en bij deck 2: deck 2, aux of line 2

Comment

Als je nou eens begint met het gewoon erop klikken... Dan kan je testen of je geluidskaart het uberhaupt doet. En daar ging je topic eigenlijk ook over, niet? En trouwens, als je even had nagedacht, dan kon je zelf wel bedenken waar je hem in ieder geval niet op moet zetten. Gebruik je CD? Nee? Dan zet je hem dus niet op CD. Dus je klikt gewoon, en dan kiest VDJ automatisch een lege plek voor je waar je nummer dan wordt geladen. Vervolgens klik of druk (dat laatste op de controller) je op de play knop. Als je er nog niet uitkomt, lees dan even de handleiding...

Comment

weet iemand waar je de nederlandse handleiding van de american audio kan downloaden??????

Comment

als ik het liedje op viritual dj limited edition aanklik komt het liedje niet op mijn encore 2000 te verschijnen ik ben echt ten einde raad

Comment

het is eindelijk gelukt maar hij stoort verschrikkelijk

Comment

Dus het is niet gelukt?

Comment

wel gelukt, maar veel ruis, gekraak etc. toch?
                              Kijk even of je geen magnetische velden in de buurt hebt, zoals telefoons e.d. die zijn verschrikkelijk voor je geluid. Als je bijv. een smsje verstuurt in de buurt van je boxen, hoor je een luid gekraak (als de boxen aan staan). Anders kijken of alle snoeren er helemaal in zitten, als die er niet goed in zitten maakt hij niet goed contact en dat levert ook ruis op. Is je snoer geaard? Is je snoer stuk (kabelbreuk, net wel contact, dan weer net niet)? Misschien zit ergens een stofje op... Kortom, er zijn een heleboel oplossingen. Probeer wat, als dat niet lukt dan stuur je maar weer een bericht.

Comment

Het geruis en gekraak ligt misschien aan latency. Dit kun je veranderen in de driversoftware van de controller/soundcard of VDJ.

Comment

Working...
                                X