Announcement

Collapse
No announcement yet.

vdj le 7 soundcard probleem

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• vdj le 7 soundcard probleem

ik heb een american audio enore 2000 en daar zat vdj le 7 bij
    nou ik heb ik dat geinstalleerd en de usb kabel erin gedaan van
    de encore naar de laptop en zet vdj le aan dan zegt ie 'the soundcard in not connected' en toch wil ik het graag gebruiken hoe moet ik dit dan doen????

Download daar eens de Encore 2000 Aiso drivers en installeer die en dan als soundcard je aiso driver selecteren :) (Staat rechts die download)

Comment

waar moet ik die dan kiezen?????

Comment

Zoals ik zei RECHTS in beeld Encore 2000 ASIO Drivers daarop klikken

Comment

oke ik he het gedownload en dan ??????

Comment

ik heb het gedownoad en nu?

Comment

Originally posted by SqueeZr View Post
              http://www.adjaudio.com/ProductDetai...ory=CD_Players

Download daar eens de Encore 2000 Aiso drivers en installeer die en dan als soundcard je aiso driver selecteren :) (Staat rechts die download)

Of zoals ik zei die file installeren en na de installatie in Traktor je aiso driver selecteren.

Ff lezen kan wonderen doen vooraleer je spammed :)

Comment

sorry hoor maar waar kan ik die trator vinden????

Comment

Bedoelde in je Virtual DJ de AISO driver selecteren is idem dito enkel een ander dj programma en door het gespam begon ik de beiden door elkaar te slaan maar goed je hebt dus die AISO driver gedownload dan installeer je dat dan start je Virtual DJ op en selecteer je die AISO driver

Comment

oke waar moet ik die starten????

Comment

ik bedoel die asio driver waar selecteer je die???

Comment

????

Comment

Je moet echt niet zo gaan spammen. Mensen zien je heus wel, je moet alleen even wachten. Niet iedereen zit 24/7 achter de computer om je op je wenken te bedienen. Ook is het best wel vervelend dat als je denkt dat er weer iets is gepost in een topic dat je interessant vind, dat er een paar vraagtekens zijn toegevoegd. Na 1 minuut!
                          Maar goed, over je vraag; als je rechts boven kijkt, zie je als het goed is, een knop met de naam setup. Klik daarop. Dan kan je kiezen wat je allemaal wilt instellen:
                          inputs, outputs en soundscard. Je kan hier dus je geluidskaart instellen. Begin maar met de soundcard die je in je controller hebt zitten/je los hebt gekocht (welke van de 2 weet ik niet meer). Als die er niet staat, dan kan je VDJ opnieuw installeren, en dat doe je door de setup te starten, die als het goed is nog in je downloadlijst staat. Als het nog steeds niet werkt, dan selecteer je de ASIO drivers die in je lijstje moeten staan. Als dat niet zo os, dan weet ik het ook niet meer.

Comment

Een beetje geduld is inderdaad wel op zijn plaats. Geen reden om opdringerig te doen, iemand die je kan helpen zal je heus wel helpen. Zoals de persoon hierboven ook al aangeeft, niet iedereen is 24/7 op het forum aan het rondneuzen en je kunt niet verwachten dat je binnen 2 minuten al een reactie ontvangen hebt op je vraag.

Comment

oke ik heb de asio driver geselcteerd maar wat moet ik bij inputs en outputs doen????

Comment

Working...
                              X