Announcement

Collapse
No announcement yet.

encore 2000

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• encore 2000

heeft er iemand een idee elke knopjes ik op de encore 2000 moe omzetten zoals aux line 1 en 2 en deck 1 en 2 enzo of cd usb 1 en 2 .
    om op mijn computer via vdj le 7 liedjes aan klikken en dat die dan op het beelschermpje op mijn encore 2000 verschijnen zodat ik daar alles op play enzo kan drukken

Zoals ik al zei, heb je al in de handleiding gekeken? Daar zijn die dingen uitermate geschikt voor.

Comment

ik heb er in gekeken

Comment

Als je er niet uit komt, neem dan even telefonisch contact op met de helpdesk.

Comment

ik moet waarschijnlijk toch naar de winkel deze week ofzo maar kan ik het daar ook vragen????

Comment

Uiteraard, maar dan kun je het beste even van tevoren een afspraak maken, zodat iemand met je kan meekijken die verstand heeft van deze instellingen.

Comment

oke ik zal kijken want ik moet er voor de niewe boxen heen

Comment

wat moet ik dan eigenlijk meerbrengen?????

Comment

nou wat dacht je van je laptop/computer en de encore (-_-")

Comment

moet ik dat allemaal meebrengen naar bax dan????

Comment

Als je dat te veel moeite vind dan moet je ook niet gaan zeuren als je controller niet doet wat je wilt...

Comment

nee zo bedoel ik het niet hoor ik had alleen verwacht de laptop

Comment

Is wel zo handig om de controller ook mee te nemen, want als er iets in je controller niet goed is, en je komt daar aan zonder controller, dan is dat natuurlijk niet zo handig. Dan moet je hem weer opsturen/brengen, zodat ze een nieuwe kunnen geven, en anders had je er direct een mee gekregen. Dus voor het geval dat...

Comment

Indien je een dergelijke setup wil laten instellen is het toch aan te raden om zowel laptop als controller mee te nemen.

Daarnaast heb ik nog even in de verkoophistorie van de Encore 2000 gekeken en wil ik nog wel voorzichtig benadrukken dat we die service alleen kunnen verlenen indien het product daadwerkelijk bij ons is aangeschaft.

Comment

ik heb het ook bij jullie gekocht

Comment

Working...
                              X