Announcement

Collapse
No announcement yet.

storing op aktieve speakers

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• storing op aktieve speakers

Hallo,
    Ik heb een set Rokit RP6 aktieve speakers,
    als ik deze op de DDJ-T1 aansluit met RCA (tulp) kabels hoor ik praktisch niets.

Als ik vervolgens de T1 controller via USB aan mijn laptop verbind hoor ik een duidelijke ruis op de lijn.

iemand ideeen om dit te verhelpen want de ruis word alleen maar erger naarmate je het volume opschroeft

ik heb nog geen gebalanceerde verbinding geprobeerd omdt ik deze kabels nog neit heb maar aangezien het iets is wat opgepikt wordt in de usb verwacht ik hier geen verbetering

Wat het zou kunnen zijn is dat het in de voeding van de laptop zit.

Wat gebeurt er bijvoorbeeld als je de lader van de laptop eruit trekt? Heb je dan ook ruis of niet?

Dan de 2de vraag. Is de ruis er ook als je de controller op een echte pc aansluit. Dus geen laptop maar een complete computer.

Het kan namelijk zitten in de voeding van je laptop. Dit geeft wel vaker problemen. Als het dit is kun je het vaak oplossen door je voeding op een geaard of juist ongeaard stopcontact te zetten. Ook kan het liggen aan de voeding van je speakers, controller en laptop. Dat hier bij 1 of meerder dus een aard / ongeaard probleem in zit.

Comment

Working...
    X