Voor mijn trouwfeesten wil ik een map aanmaken met muziek die ik enkel zal gebruiken tijdens de maaltijd maar daar ik ook steeds aan tafel zit wil ik dat automatisch laten lopen maar ik heb dit nog niet kunnen vinden.
Announcement
Collapse
No announcement yet.
Auto funtie in traktor
Collapse
X
-
Dit kan wel maar is niet echt handig.
Wat je dan moet doen is een playlist aanmaken.
Je zet dan van deze playlist één track in deck A en het volgende nummer in deck B. Laat A gewoon spelen en klikt dan op de auto functie.
Deze zit bij traktor pro 2 rechtsboven rechts langs het instellingen symbool.
Wanneer je ze deze aanzet zal traktor ze na elkaar afspelen en dan de volgende uit de lijst pakken.
Je moet wel opletten want je moet dus beide faders open zetten!
Het nadeel van deze autofunctie is dat hij echt het nummer helemaal afspeelt. Bij virtual dj bijvoorbeeld ziet het programma wanneer een nummer uitfade en schakelt dan automatisch het nieuwe nummer in.
Succes ermee!
-
Vrij eenvoudige oplossing
Zet het eerste nummer van de lijst in speler A van traktor en het 2de nummer van de lijst in speler B. Zet nu speler A aan en klik daarna op het logo rechts boven in de hoek wat een soort rondje / ovaal is met 3 kleine driehoekjes er onderin.
Nu staat de auto functie aan. Let op het zelf draaien werkt nu ook niet meer. Dan moet je hem eerst uitzetten.
Comment
-
Originally posted by Jelle Classens View Post
Het nadeel van deze autofunctie is dat hij echt het nummer helemaal afspeelt. Bij virtual dj bijvoorbeeld ziet het programma wanneer een nummer uitfade en schakelt dan automatisch het nieuwe nummer in.
Succes ermee!
Originally posted by ronennieshow View PostVrij eenvoudige oplossing
Zet het eerste nummer van de lijst in speler A van traktor en het 2de nummer van de lijst in speler B. Zet nu speler A aan en klik daarna op het logo rechts boven in de hoek wat een soort rondje / ovaal is met 3 kleine driehoekjes er onderin.
Nu staat de auto functie aan. Let op het zelf draaien werkt nu ook niet meer. Dan moet je hem eerst uitzetten.Last edited by Mol; Monday-18-06-2012, 19:27.
Comment
-
Comment