Announcement

Collapse
No announcement yet.

Traktor pakket en draaisetup voor pc

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Traktor pakket en draaisetup voor pc

Ik heb geen idee hoe zoiets heet maar ik ben op zoek naar een apparaat een soort mixer die je op de pc aansluit zodat je kunt draaien zonder cd's en traktor kan gebruiken.

Liefst een stuk hardware met traktor er bij .. er zijn honderduizenden verschillende soorten dj apparaatuur en ik heb geen idee waar ik ongeveer naar moet zoeken, alles ziet het er hetzelfde uit..

Het moet vooral zo goedkoop mogelijk zijn omdat ik toch geen effecten ga gebruiken
    .. er moeten ook 2 grote draai knoppen op zitten om te mixen..

iemand die kan helpen? thnx
    Last edited by A.L; Tuesday-31-07-2012, 11:26.

Klinkt alsof je op zoek bent naar een DJ MIDI controller.

Een van de goedkoopste, maar prima oplossingen is de Reloop Mixage Interface Edition MKII.

Goedkoper dan dat, geleverd met Traktor en met ingebouwde geluidskaart ga je niet vinden. ;)

" Maar in mijn laptop zit toch al een geluidskaart?"

Klopt. Maar op een controller als deze wil je wel je tracks voorbeluisteren voordat je ze gaat inmixen (en dus hoorbaar worden op je speakers). Zodoende heb je een interface met twee aparte uitgangen nodig en die zit bij deze controller al ingebouwd.

Comment

OKee thnx.. hoe ga ik dat dan aansluiten op de pc? Wat moet er in de pc zitten?

Ik zie alleen hele kleine uitgangen op het apparaat.

Ik heb 2 Koolsound Pearl 8 speakers... wat heb ik nodig om de speakers aan te sluiten? RCA of grote jacks? Wat is betere kwaliteit?
      Last edited by A.L; Tuesday-31-07-2012, 12:10.

Comment

OKee thnx.. hoe ga ik dat dan aansluiten op de pc? Wat moet er in de pc zitten?
        De Mixage verbind je eenvoudig met de meegeleverde USB-kabel op een USB-poort van je computer. Appeltje-eitje. ;)

Daarnaast gebruik je de hoofdtelefoonuitgang van de controller om je hoofdtelefoon aan te sluiten, plus de master sluit je aan op de RCA outputs. (grote jacks zitten er namelijk niet op.)

Je Pearl 8 monitoren sluit je aan met een Procab CAB800 kabel in de gewenste lengte. Die zul je met wat gepriegel even uit elkaar moeten halen aan 1 uiteinde zodat je je monitoren links en rechts apart kunt aansluiten.

Comment

Working...
        X